Concertentopic

Dank jullie wel! Heb me ook daar ingeschreven :smiley:

Ik ben dan toch wel heel benieuwd met welke concerten jullie dit vergelijken, want ik vind het aardig aan de prijs/niet duurder dan andere concerten (uitschieters zoals een madonna daargelaten)
Voor coldplay bijvoorbeeld betaal je dezelfde prijs voor staanplaatsen.

Ja dank je wel dat heb ik gedaan, dat zei ik een paar posts hierboven :relaxed: op insta volgen is ook een goede tip!

Haha ik snap je wel hoor!
Wij zijn naar parijs geweest voor otr part1
En vorige keer ben ik vip naar keulen geweest, premium zitplaats arena en de tweede avond gewoon zitplaats.
En met de formation tour heb ik amsterdam en brussel gedaan.

2 likes

Jammer dat het geluid in de arena echt bedroevend slecht is

10 likes

Ugh ja dit. Ik was er de vorige keer bij in de Arena en die ervaring maakt dat ik dit keer echt niet hoef.

3 likes

@Vlek

Dit, ik had niet verwacht dat Beyonce ongeveer hetzelfde zou kosten als Harry Styles. En als ik zeg dat ik de prijzen mee vind vallen, bedoel ik met wat ik had verwacht, niet dat ik het normale prijzen vind.

3 likes

Ik begrijp dat artiesten zoveel mogelijk mensen in 1x willen, maar ik snap niet dat er nog steeds voor de Arena gekozen wordt, terwijl de Ziggodome ernaast staat…

7 likes

Ik heb zojuist kaartjes gekocht voor The National in de Ziggodome! Heb ze ooit 1 keer op Werchter gezien en wilde ze zo graag nog eens apart zien, dus eindelijk gelukt! Wacht er al meer dan 10 jaar op haha.

5 likes

Yeah leuk! Daar was ik ook bij. Volgens mij ook eerste x dat ik ze toen zag. Heb ze ondertussen al veel vaker gezien en Bryce Dessner 2x solo gezien en ontmoet. Ik ben een groot fan van Bryce Dessner. Vind het wel echt gaaf dat ze in de Ziggo Dome optreden. Andere optredens waren altijd in de afas. The National heeft in NL een grote fanbase dus werd ook eens tijd!

2 likes

In de Lanxess Arena in Keulen? Want normaal is het geluid daar wel super goed.

En @Mrs.Fraser ah oke! Dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd :innocent:

1 like

Volgens mij waren Bruce springsteen, Coldplay
en robbie en zelfs harry duurder !?

Bruce was 106 voor basic staanplekken. Gruwelijk duur, maar zelfde prijs dus.

Ja miss is het ook omdat je in de kaartverkoop niet altijd meer keuze hebt in wat je betaald :sweat_smile: het gaat zo snel.

En Bruce is The Boss en de enige voor wie ik zoveel geld neer zou leggen. Krijg je een concert van minimaal 3 uur, behoorlijk wat waar voor je geld. Nu al zin in april, mei én juni, 3x naar Bruce😍. En hoop stiekem dat ik er nog ergens een mee kan pakken

Kan ik trouwens nog iemand blij maken met een presale link voor Beyonce?

4 likes

Het is gelukt om kaartjes voor Beyonce te kopen! Wel 2e rang, dus we proberen het dinsdag nog een keer voor staanplaatsen en anders gaan we 2e rang zitten.

6 likes

Schrok me rot toen ik de wachtrij zag…
56789 wachtende voor me!

Heb uiteindelijk premium zitplaatsen kunnen kopen in het vak wat ik wilde.
Nu dinsdag hopen op tweede concert zodat ik met andere vriendinnen nog een keer kan gaan :joy:

1 like

Zo, die hard! Is het gelukt? Wij hebben net staanplaatsen kunnen bemachtigen voor 18 juni dus die andere van de 17e verkoop ik weer. Blij mee!

Ik sta nog steeds in de wachtrij… 116501 nog voor me :cry: