Concertentopic

@PhoebeBuffay & @anon50301661 (en natuurlijk ook voor alle anderen die erin geïnteresseerd zijn), ik kwam dit net tegen en moest meteen aan jullie denken:
https://www.instagram.com/p/CoLuwd1LLii/

Hm, weet niet waarom hij geen preview doet, maar het gaat dus over black country music artists

3 likes

Thanks voor het delen! Altijd interessant om dit soort dingen te lezen :blush:

Gaat iemand naar Chris Brown?

1 like

Ik mag hopen van niet

21 likes

Jaaaa ben zoo benieuwd! Heb hem nooit live gezien, maar kan me voorstellen dat het echt een feestje wordt!

5 likes

volgende week woensdag naar brutus :black_heart:
(en misschien ook messa op dinsdag)

2 likes

Ik ga de komende maanden naar Nova Twins en The Chats, echt zin in

1 like

Ik ga naar s10 in de afas en nu gaf Froukje aan ook langs te komen!

3 likes

Ik heb zoooo fucking veel zin in BMTH vanavond na een jaar uitstel :heart_eyes: ben ook echt hyped voor de voorprogrammas en het word mijn eerste keer in de ziggo dome. Laatste keer dat ik bmth zag was nog in de Melkweg dus ik ben heel benieuwd.
Er komen ook vet veel vrienden en kennissen dus we gaan gezellig bieren.

6 likes

Waren er meer mensen bij Lizzo gister?! :weary::heart:

1 like

Ja, hij was toen erg verslaafd aan ketamine en is daar nu al jaren van afgekickt gelukkig. Dat maakt de actie natuurlijk niet goed.

Edit: alhoewel, ik weet alleen dat hij op een fan heeft geplast. De andere dingen waar jij het over hebt ken ik niet. Heb het even opgezocht en dit is wat ik erover kan vinden. Verder 0 over zijn vrouw mishandelen of iets.

1 like

Ik ga ook, maar ik heb juist helemaal geen zin, haha. Ik ga sowieso 1 voorprogramma ook skippen. Scheelt misschien ook wel dat ik alleen ga.

1 like

Ik vind poorstacey echt heel leuk! En vrienden van mij gaan voor a day to remember. Het eerste voorprogramma ken ik niet dus ik ben benieuwd. Lijkt mij inderdaad wel minder gezellig in je eentje, maar misschien als je er eenmaal bent dat je er meer zin in krijgt!

Ik heb A Day To Remember jaren geleden live gezien (bij Blink 182) en toen vond ik die ook wel leuk. poorstacy ken ik niet echt, maar heb een paar nummers geluisterd en die waren wel leuk, maar die zie ik waarschijnlijk ook niet helemaal. Ik ben overigens best vaak alleen geweest en toen meestal wel zin, maar nu gewoon niet. Ik hoop dat als ik er ben ik inderdaad meer zin heb haha.

1 like

Dezelfde mensen die de track van Boef en Lil. kleine gingen luisteren waardoor het op nummer 1 belandde. They don’t care. En een slechte muzieksmaak.

2 likes

Was het leuk? En @LastYoungRenegade

Zou eigenlijk ook gaan, maar ga morgen al naar Panic, dus dat kwam me niet echt lekker uit

1 like

Ik vond het echt super vet! Had wel gehoopt dat ze meer oudere nummers speelden maar de show was heel nice en het was ook super gezellig.

2 likes

Ja, was een goede show :smiling_face: Ik vond juist dat ze wel veel oudere nummers deden en ook veel van mijn favorieten. Maar ik vond het een goede mix van oud en nieuw.

3 likes

Waren er vanavond meer mensen bij Lewis Capaldi? Was het heel heet op de vloer, of zo? Ik heb nog nooit zoveel mensen flauw zien vallen, waren er oprecht meer dan 10. Voor zover ik kon zien wel echt heel goed opgepakt door het medisch personeel maar echt bizar.

4 likes

Panic was zooo leuk! :star_struck:

1 like