Concertentopic

Ik wil mijn tickets doorverkopen aan een kennis. Weet iemand hoe ik dat kan doen? Via Ticketmaster kan ik ze direct verkopen maar dan kan iedereen ze kopen.

Ik kan ook tickets doorsturen, staan ze niet op naam? Want kan ik het gewoon via een tikkie met haar afhandelen.

Edit: het is gelukt!

1 like

Ticketswap?

1 like

Hahaha ik startte nu met 83000 en vervolgens gebeurde er helemaal niks!

En mn internet explorer deed het wel en daar bleef ik weer steken op 1492… echt 20 min lang. Uiteindelijk kaarten kunnen fixen! En heb twee over voor vrienden waarbij het niet gelukt is.

Later was de wachtrij 181000…

Ah mooi dat het is gelukt! Ja wat een wachtrijen hè

2 likes

Ja echt enorm blij! Ook fijn voor jou dat je nu kaarten hebt die je wilde!

In Engeland stonden blijkbaar 1 miljoen mensen in de wachtrij :scream: wat een gekkenhuis

1 like

HEB MIJN TICKETS!!!

24 likes

Wat voor kaarten heb je?!

1 like

De beste zitplaatsen aan 183 euro.

6 likes

Oeps, wist niet dat dit topic er was :see_no_evil:

Ja Frankie Ballard echt ondergewaardeerd! Super leuke muziek. En Miranda Lambert was echt fantastisch. Zo intiem door die locatie en zij maakt gewoon kei goeie muziek!

Wist je trouwens dat Carrie Underwood ooit bij tuckerville was :scream: zo bizar. Ik wil ooit nog in mn leven jaar George Strait en Chris Stapleton. Maar die komen waarschijnlijk niet buiten de US dus ik hoop ooit een reis te maken en dat te kunnen combineren :face_with_hand_over_mouth:

Maar Kacy Musgraves is ook echt top!! Festivals geef ik alleen niet zo veel om.

Wat let je eigenlijk om te gaan? Ik merk dat ik in mijn omgeving niet zo veel mensen ken die van country houden. Mijn vriend wil nog wel eens mee uit solidariteit :stuck_out_tongue_closed_eyes: maar ik ben ook vaak alleen gegaan. We gaan toevallig 17 mei naar Kip Moore. Echt een toffe stem heeft hij! Leuk om te lezen dat er steeds meer belangstelling is voor country muziek.

1 like

Ik ga vanavond naar The Kooks, waar ik 15 jaar geleden fan van was. Ik was even bang dat ik niks meer mee zou kunnen zingen, want ik heb de afgelopen jaren ze niet echt meer gevolgd, maar net even de setlist bekeken en dat gaat wel goedkomen haha. Blijkbaar is het een tour ter ere van het 15-jarige bestaan van hun doorbraakalbum, dus bijna alles komt daar vanaf. :sweat_smile:

Edit: over trip down memory lane gesproken. Over een uurtje gaan kaarten voor Fall Out Boy in de verkoop. Daar ga ik me ook aan wagen haha

16 likes

Ik dacht dat ik ze in 2004 of 2005 op Lowlands had gezien, maar ze staan niet in de line-up van die jaren, dus dat is een valse herinnering.

Wel bijna alle concerten de laatste tijd komen uit mijn puberteit. Jimmy Eat World vorig jaar, tijdens het Foo Fighters tribute concert allemaal helden gezien, in het najaar ga ik naar Blink-182 nog…

En ik probeer nog kaarten voor The Offspring te krijgen, maar dat is uitverkocht dus ik ben afhankelijk van mensen die er last minute vanaf willen.

4 likes

Was in 2008 denk ik want ik heb ze ook op Lowlands gezien. En vorig jaar weer, was echt mega populair.

2 likes

Tickets voor Fall Out Boy gekocht in Oktober!

Over enkele weken naar death cab for cutie. Kijk er echt naar uit!

4 likes

Nee het was 2006! Toch gezien haha. Daarna niet meer geweest.

Edit: kaartjes voor Fall Out Boy binnen!

1 like

Wat superleuk! Zo nostalgisch, helemaal aan me voorbij gegaan dat ze nog/weer optreden.

Ik heb echt zin in de concertenperiode die ik tegemoet ga:
Röyksopp
King Gizzard and the lizard wizard
Weval
Omar Souleyman

En hopelijk nog een kaartje scoren voor Fever Ray via ticketswap

6 likes

Hier ook Royksopp. ZOVEEL ZIN.

1 like

@PhoebeBuffay & @anon50301661 (en natuurlijk ook voor alle anderen die erin geïnteresseerd zijn), ik kwam dit net tegen en moest meteen aan jullie denken:
https://www.instagram.com/p/CoLuwd1LLii/

Hm, weet niet waarom hij geen preview doet, maar het gaat dus over black country music artists

3 likes

Thanks voor het delen! Altijd interessant om dit soort dingen te lezen :blush:

Gaat iemand naar Chris Brown?

1 like