Concertentopic

Wow wat gaaf! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik ga komend weekend naar Passenger, en dan in oktober/november heb ik Vance Joy, Kacey Musgraves, en Lord Huron op de planning staan. Mogelijk ook nog naar Christof van der Ven.

Gaat er vanavond nog iemand naar against the current in de melkweg?

Ik wilde al zooooo lang weer eens naar een concert, is echt al iets van twee jaar geleden volgens mij.
Dus ik heb kaartjes voor Hozier gekocht, superblij mee, al een keer eerder gezien en was echt geweldig.
Kijk ik gister in mโ€™n agenda, heb ik een ouderavond op die dag :disappointed_relieved::sob::sob:
Kan wel janken zo kut.

Ik ga ook naar Slaves! Verder heb ik nog Canshaker Pi + Mozes & the Firstborn + Afterpartees, EUT, Dreamwife, Stella Donnelly, Rat Boy en Ploegendienst staan, en een paar dingen waarvan ik denk ik op de dag van te voren kijk of er nog kaartjes zijn en of ik zin heb.

Heb behalve voor Slaves trouwens nog geen kaartjes gekocht maar dat is voor het meeste ook nog niet perse nodig.

1 like

Ik ben net naar Passenger in Antwerpen geweest en ga de komende twee maanden nog naar Christof van der Ven, Vance Joy, Kacey Musgraves, en Lord Huron.

Als iemand trouwens ooit op tijd is voor ticket voor Niall Horan, koop voor mij :sob: Ik baalde zo erg dat ik te laat was met tickets voor hem. Harry Styles wil ik ook wel heen, maar liefst Niall.

1 like

Even denken wat ik dit jaar heb gehad:

  • The Script
  • Marco Borsato
  • Ed Sheeran
  • Beyoncรฉ & Jay-Z
  • Eminem
  • Justin Timberlake

Vanavond naar Jason Derulo en dan staat dit jaar alleen Enrique Iglesias nog op de planning :grin:

Ik ga ook naar Enrique Iglesias! Heb je gisteren voorbij zien komen dat hij een fan op haar mond zoende op het podium? Echt gek haha


Gisteren heb ik kaartjes gekocht voor Anne Marie! Ik vind haar zo tof en heb echt genoten van haar optreden toen ze voorprogramma was bij Ed Sheeran dit jaar.

1 like

Ah leuk Vance Joy waar komt hij?

Hij komt 2 november in Paradiso!

1 like

Hahaha jaaa ik zag t! Bizar :joy:. Maar prima wil wel t podium op komen, no problem!

1 like

Hahahaha ik zou er ook geen problemen mee hebben :joy::sweat_smile:

1 like

ik heb net tickets gekocht voor de jeugd van tegenwoordig

1 like

Na Kensington en Imagine Dragons staat zaterdag een klassiek concert op de planning, samen met mijn moeder naar Mirusia Louwerse

Ik ben vorige week bij Kodaline geweest en binnenkort naar A Balladeer! Wilde eigenlijk heel graag naar Joshua Radin, ook omdat het voorprogramma me zo mooi leek om live te zien maar heb maar besloten om niet te gaan omdat ik de volgende dag moet werken.

1 like

En ik heb tickets voor Bastille en Mumford & Sons volgend jaar :partying_face:

1 like

Mumford & Sons in mei. :heart_eyes:

2 likes

Gaat er toevallig iemand morgen naar three days grace in 013? Of volgende week Doe Maar in 013?

15 mei komt Tokio Hotel naar Amsterdam :smirk:

1 like

Ook de 16e! 15e in Amsterdam, 16e in Eindhoven

1 like