Concertentopic

Hebben jullie nog tips voor parkeren bij de arena morgen. Alles lijkt vol te zitten. Ben er zelf nog nooit geweest namelijk.

P21 Amsterdamse Poort of anders naar station Gein rijden en daar de metro pakken?

Heb echt gigantisch genoten van het concert van Harry. We stonden ongeveer op de vijfde rij van het podium af, zo gaaf. Mooiste concert waar ik ooit geweest ben.

6 likes

P5 is mijn go to garage. Is altijd nog wel plek en ik heb nog nooit van te voren een parkeerkaart gekocht/gereserveerd.

1 like

Gisteren was P5 echt een drama. Wij parkeren hier ook altijd en nog nooit problemen gehad met wegrijden, maar we hebben nu serieus 2,5 stil muurvast gestaan :weary: Was pas om 2 uur thuis, normaal altijd wel voor twaalven na een concert in Ziggo of ArenA.

Maar goed, het was het echt helemaal waard, wat een fantastisch concert :heart_eyes:

P2 is ook een tip. Nog nooit problemen gehad met eruit rijden, en goedkoper dan de parkeergarage. Alleen even over het brugje lopen en je bent er zo.

https://www.amsterdam.nl/parkeren/parkeergarages/overzicht/p2-evenemententerrein/

1 like

Ja het kan drama zijn, maar moet zeggen dat sinds ik dichtbij de uitgang parkeer ik altijd zo weg ben.

2 likes

Oh wat jammer! Ik heb van alles wat je zegt echt niks gemerkt eigenlijk. Maar wij hadden uiteindelijk GA Front en hadden echt een paar plekken van podium af. Wat ik alleen echt niet begrijp, is dat er van die gigantische tassen mee naar binnen mogen? Er stond iemand bij mij die had en echt een mega canvas tas bij zich VOL met spullen. Die nam aan haar schouder gewoon een hele plek in beslag waardoor ik door die tas continu naar achter geduwd werd.

Ik heb in ieder geval geen stem meer over :joy:

9 likes

Eh niet heel vroeg. Wij hadden de tickets pas rond een uur of 2 gekocht en denk dat we 3/half 4 daar waren? De deuren gaan ook eerder open dan 6 uur, dus hou daar rekening mee!

3 likes

Ik ga vanavond maar ik kan daar pas om half 8 zijn ofzo haha.
Heb ook staanplaatsen GA back, dus denk dat dat verder ook niet zoveel uit maakt. Zie toch niks haha

Ik vond het geluid juist verrassend goed! Wel oordoppen meenemen, anders is het inderdaad heel schel.

2 likes

5 minuten geleden nog kaartjes voor Wu-tang & Nas gescoord :partying_face: Dus nu snel richting de Ziggodome :grin:

22 likes

Ik hoorde drie tonen van Wet Leg en ik ben direct naar de Alpine stand gegaan om oordoppen te kopen haha. Zonder had ik ook niet overleefd.

Ik had zo nog een avondje willen gaan.

3 likes

Ik ging STUK toen ze ging schreeuwen door de microfoon. Iedereen om me heen kromp in elkaar. Vond de act daarna wel leuker worden.

2 likes

Damn Wu-tang & Nas was echt zooooo gaaf. Echt te blij dat ik ben gegaan. De sfeer was alsof ik op een jaren ‘90 hiphop party stond, iedereen blij, iedereen lekker smoken. Zelfs de tribunes gingen los.

Wel een besef dat dit de laatste artiesten op mijn hiphop bucketlijst waren aangezien Tupac & ODB niet meer tot leven komen :sob: De rest heb ik gelukkig al 1 of meerdere malen gezien.

17 likes

Parkeertip voor een volgende keer maar ik heb de auto nu 2x bij Qpark Amsterdamse Poort P24 gestaan en je kan daar altijd zonder moeite in en uitrijden.

Ik was net ook bij Harry Styles, was zo leuk!! Ik vond het geluid wel weer veel gegalm maar goed daar was ik op voorbereid.

Wij stonden rond kwart voor 8 op de parkeerplaats en om kwart over 11 waren we weer terug bij de auto en hebben 5 euro moeten betalen. En nu is 't 23.30 en rijden we al bij Muiden :clap:

4 likes

Aaah zo blij om te lezen voor jou en zo balen dat ik uiteindelijk toch niet ben gegaan. Ik dacht: dit wordt echt hit or miss maar les voor mezelf is gewoon te gaan voor die paar tientjes. Dan 50 cent maar in de herkansing dit najaar, ook al is dat iets minder 90’s natuurlijk.

4 likes

Ah zonde! Ik was ook wel even bang voor een mis, dacht zijn toch mannen van begin 50 nu :joy: Maar ik vond Nas nu echt zo goed, zelfs beter dan toen ik hem in de jaren ‘90 heb gezien. En ze hadden ook echt een goede show + combi van wu-tang/nas er van gemaakt.

Ja ik zag de aankondiging voor 50cent. Ga ik zelf niet heen, maar alvast veel plezier!

2 likes

Was fantastisch, wel veel galm ja. Bij p5 geparkeerd, nu net thuis.

1 like

Vond de sfeer echt geweldig gisteren.
En Harry… :heart_eyes:

Hier weinig galm, maar ik had staanplaatsen.
En goede oordoppen.

4 likes

Ik had gister back staanplaatsen en ik vond het ook echt alles meevallen. En de sfeer was inderdaad ZO goed. Nog nooit een concert meegemaakt waarbij de sfeer zo goed was. Ik vond het prettiger in the back dan in de front. Daar gaf iedereen elkaar tenminste ruimte en kon je gewoon bewegen.

7 likes