Meer die morgen (of ja, vandaag) naar Harry gaan? Ik ben heel benieuwd, dit wordt mijn eerste grote concert haha.
Ik ga maandag! Ben ook heel benieuwd, vooral naar het geluid haha.
Ik zit helemaal achteraan. Dus ben een beetje bang dat ik er weinig mee van ga krijgen
Ah leuk! Wij op het veld achterin, ben vooral bang dat ik veel tienermeiden ga horen i.p.v. Harry zelf haha.
Ja ik ook! Ik heb pit tickets ben heel benieuwd maar ben ook bang dat ik niks ga zien door alle signs/telefoons/cowboy hoeden etc
Mijn dochter gaat alle 3 de dagen naar Harry
Gaan er ook mensen naar Muse aanstaande woensdag? Zin innn
Ik ga dinsdag als 32, zwangere van de derde met 2 vriendinnen die tussen de 32 en 34 zijn dus hoop ook niet al te veel tienermeiden maar denk t haast wel hahaha. Wel mega zin in hahaha! Laat weten hoe t was!
Ik was gister naar Sza, geweldige show. Heel mooi decor en ze is goed live! Had sinds lange tijd weer eens zitplekken ipv staan, ook wel eens relaxt. Vond het alleen super jammer dat de boot, waarmee ze over het publiek zou zweven, precies bij onze show kapot was
Vond het ook wel bijzonder dat zelfs bij het voorprogramma, Raye, heel de ziggo Dome een nummer meezong is dan wel een tiktok nummer maar toch
Het is heel wat anders dan Harry Styles, maar gaan er nog mensen naar Turnstile morgen?
Yesssss! Zoveel zin in!
Als je merch wil van HSLOT, binnen na de tickets staat amper een rij! Heb de canvas tas kunnen bemachtigen š„¹
Jaaa ik ga ook naar Harry morgen. Ik was afgelopen jaar ook in de Ziggo en vond het zo leuk dat ik ook voor de Arena kaartjes heb gekocht maar ben wel een beetje bang dat het daardoor tegenvalt nu, vooral qua geluid.
Ja! En daar heeft ze hard voor gewerkt haha!
Vanavond staat ze echt naast het podium! En morgen zitplaatsen en dinsdag staan. Mooie afwisseling
Ik was er ook, was echt heel nice! Het viel gelukkig mee met de telefoons in het publiek, wel tijdens de ābekendeā TikToknummers maar niet non-stop. Echt super balen van die boot en dat Travis Scott er niet was, die was er donderdag wel.
Nou ik ben blij dat dochter een overnachting had geregeld in Zandvoort gisteren, anders was ze niet terug gekomen in Groningen. Ook dit kostte me 100⬠voor een taxi, maar ze kwamen in ieder geval op de b&b.
Zo sneu voor al die gestrande reizigers, dochter zei dat het echt een complete chaos was na afloop van de show.
Gelukkig dat ze wel naar de slaapplek kon komen. Hulde voor Ziggo voor wat zij zo snel geregeld hebben.
Als ik een een concert in de ziggo dome heb regel ik eigenlijk altijd een hotel, omdat ik al geen geen zin heb in de ov chaos(ik wil b.v. Wel naar Niall, maar mijn vaste hotel is uitverkocht,).
Dit laat wel goed zien hoe kwetsbaar het ov is na concerten.
Ik heb nog 1 ticket te koop voor Harry Styles vanavond, GA Back!!
Ik heb last minute zelf betere tickets kunnen krijgen
Ja het was echt zo sneu! Ik was zelf samen met een vriendin met de auto en kon een paar jonge meiden meenemen tot een p&r waarvan ze nog een late bus konden pakken. Het was hun eerste concert en ze kregen geen van hun ouders te pakken waardoor ze aardig in paniek waren
Wat lief van jullie! Ja het was best sneu, gelukkig zijn de meeste wel thuis gekomen. Hopelijk gebeurt zoiets niet weer š„¹