Concertentopic

Ben zo blij dat we ook nog kaarten hadden gekocht voor Bruce in Landgraaf! Ik vond het echt geweldig, de sfeer was zo goed en het geluid was stukken beter dan in de Arena natuurlijk. Heb echt een geweldige avond gehad :relaxed::relaxed:

10 likes

Echt een drama om er te komen maar was echt een fantastisch concert inderdaad!

3 likes

Geweldig concert maar vooral drama om er weg te komen. Hebben er bijna drie uur over gedaan…

3 likes

Same echt geweldig! We hadden golden circle kaarten en dat was het geld meer dan waard. Qua eruit rijden idd drama, zo zie je maar dat de omgeving daar niet rekent op zoveel verkeer. Daar zouden ze eigenlijk iets anders voor moeten verzinnen

3 likes

Het was echt weer geweldig! Uiteindelijk ging mijn vader toch mee, waardoor ik deze tour nog met hem geweest ben en dat maakt het toch extra leuk. Ik vond Bruce ook beter dan in Amsterdam, hij leek er beter in te zitten ofzo.

Wat kut dat jullie er zo lang over gedaan hebben om weg te komen! Wij waren echt zo weg, gelukkig maar, want moest terug naar Den Haag, dus was nog een aardig ritje (met een auto zonder werkende airco, echt top). Wij hadden de fietsen meegenomen en bij een winkelcentrum op een kwartier fietsen van het terrein, waardoor we snel onderweg naar huis waren.

En nu ga ik afkicken, 3x geweest deze tour. Twijfel nog steeds of ik niet nog een 4e keer wil, maar denk dat ik dan liever mn geld in mn zak houd en dan volgend jaar nog een paar keer ga (als de geruchten kloppen).

6 likes

Ik ga morgen naar Slipknot maar vind tot nu toe de setlist echt teleurstellend :frowning: Dit zijn wel festivals tot nu toe dus hopelijk passen ze het morgen aan omdat het dan hun eigen concert is.

2 likes

Ik vond het ook echt super! Sfeer en interactie met publiek vond ik een stuk leuker dan in Amsterdam, het was wat losser allemaal. Wij hadden geparkeerd bij een Q-park in Heerlen en dan met de trein naar Landgraaf. Al met al ben je dan ook een uur verder voordat je in de auto zit, maar de doorstroom was wel goed.
Nog 1 concert te gaan in deze tour :tada:

3 likes

@Nijnss was je uiteindelijk nog naar Bruce geweest?

1 like

Whoe tickets voor queens of the stoneage bemachtigd, de dag erna naar noel gallagher en volgend jaar john mayer. Zoveel zin in :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Net een ticket voor Beyoncé gekocht! Super last minute, heb er zoveel zin in. Ik ben nog nooit bij een concert geweest :open_mouth: Aangezien de enige tickets die ik kon bemachtigen enkele tickets waren (doorverkooptickets) ga ik alleen, maar ik zit daar niet zo mee.

12 likes

Super leuk! Welke dag ga je? Ik zondag. Veel plezier!

2 likes

Ik ga ook zondag! Ik twijfel hoe lang van tevoren het normaal is om aanwezig te zijn? Bijvoorbeeld 18:30?

2 likes

Leuk! Ik weet het nog niet. Of ik kom ruim op tijd of juist op het laatste moment en sluit dan gewoon aan. We hebben staanplaatsen. Niet zo’n zin om lang in de warmte te wachten.

4 likes

Mocht iemand nog een 1 ticket (of 2) voor Coldplay hebben voor 15 of 16 juli, dan hoor ik het heeeel graag! TicketSwap lijkt echt onmogelijk te zijn, ben al sinds de reguliere verkoop bezig.

2 likes

Hee Ja ik ben alleen gegaan en het was fantastisch!! Blij dat ik gegaan ben. Afgelopen week nog een paar keer gedacht wow ik heb The Boss gewoon gezien:)))

19 likes

Yesss wat goed!! Superleuk!

3 likes

Wat goed! En wat fijn dat je het zo leuk vond!

Hij is goed hè

3 likes

Hoe ver van te voren moet je er eigenlijk zijn bij een concert in de ArenA? Heb gewoon zitplaatsen, dus gaat niet om vroeg er zijn om vooraan te staan. Ook qua parkeren en rijen en zo? Word nl bloedheet (geen idee hoe het binnen is) dus ook geen zin om eerst 3 uur te frituren haha.

De deuren gaan om 5 uur open en om 8 uur begint ze, dus ik zou redelijk optijd heen gaan. NS verwacht veel problemen, dus grote kans dat iedereen met de auto gaat, en dus grote kans op drukte en files. Ik zou in ieder geval zorgen dat je volgens navigatie om 5/half 6 aankomt. Dan heb je genoeg speling

2 likes

Ik was laatst met Harry Styles een uur van te voren op de parkeerplaats (P24 Amsterdamse Poort) en dat is echt prima als je het voorprogramma niet hoeft te zien. We waren volgens mij 20 minuten voordat het begon op onze plek. Ik vond het toen al best warm in de arena en dat is nu alleen maar erger denk ik

Edit: we hebben toen voordat we op de plek zaten nog drinken gehaald en naar de wc geweest

3 likes