Ik ga altijd met de trein dus hoe het zit met parkeren weet ik niet, maar ik probeer er altijd een uur voor aanvang te zijn en dat is echt meer dan prima. Dan kan je eventueel ook nog even wat drinken halen en zo. Veel plezier!
Ik heb ook spontaan kaarten gekocht gister, hoor zoveel goede verhalen over de show. Rib uit mijn lijf maar hopelijk is dat het waard. Hoop dat de treinellende meevalt, richting Den Haag zag ik vooralsnog geen gekke dingen in de NS-app
Ik zou vanavond alleen gaan maar nu heeft m’n zus net een kaartje gekocht aah zo leuk
Nog meer mensen nu terug naar huis na het Burna Boy decable? Echt zo irritant dat ze ons 2,5 uur laten wachten zonder ook maar iets van informatie om daarna te cancellen (wat iedereen al aan zag komen natuurlijk). En die hele statement waarin ie niks zegt, jammer jammer
Ben er niet maar die statement is echt gek
Ja ben wel benieuwd wat de reden is waarom het niet door ging. En ook stom dat ze halverwege zeiden het gaat gegarandeerd door, zo dom om te zeggen.
Joh die ligt lekker te smoken in Amsterdam denk ik. Die DJ versprak zich een beetje na een uur iets waarin ams ook genoemd werd, was een beetje vaag. En daarna de muziek harder zetten om boven het boegeroep uit te komen Zo vreemd dat ze niet gewoon eerder zeggen joh hij komt niet meer
Zo jammer want hij is echt wel goed live.
Gelredome gooit het op een vertraagde vlucht haha, maar volgens mij was hij gisteren al in Nederland.
Lol aan het einde zeiden ze ook ja hij is wel in Nederland maar niet hier
edit; had trouwens kaartjes via ticketswap gekocht dus hoop dat dat goed gaat met geld terugkrijgen
Bij Beyoncé?
Ben nog aan het bijkomen van 2 avonden Beyonce…
Beide avonden waren fantastisch! De eerste avond kwam ze op en de jurk… omg…
en gister kwam Blue meedansen
Ik heb dus een kaartje voor Niall Horan volgend jaar. Ben alleen bang dat ik met mijn 35 de oudste daar ga zijn.
Ben jaloers! wil daar ook zo graag heen
Maar echt, wat een vrouw. Ik denk dat weinig shows dit kunnen toppen. Niet alleen qua dans, outfits en visuals maar dan ook nog zo live kunnen zingen 2,5 uur lang.
Ik zag net dat er nog een aantal doorverkoop tickets op ticketmaster staan. Dus als je het niet erg vindt om alleen te gaan(ik ga ook vaak alleen naar concerten) kan je daar misschien nog een kaartje krijgen
Jaloers, ik ben dan 33 en ik wilde zo ontzettend graag! Was alleen te laat met een kaartje te kopen🙁
Haha ik ben 42 en wil wel heen!
Wow het was zo goed! Ik heb gelijk nog een ticket gekocht
Wat voor plekken had jij beide avonden?
1x premium zitplaatsen voor vak 106 en zitplaatsen voor vak 121. Beide goed zicht!
Ga je nog naar hamburg of Frankfurt? Heb serieus naar tickets gekeken