Concertentopic

Grappig! Ja , ik snapte er al niks van … maar zijn nu filmpjes over te vinden op tiktok :joy:

Was ook mega vreemd dat die trap 3x werd gebracht en weer werd weggehaald.

1 like

Haha iemand had z’n memo niet goed gelezen van tevoren. Maar laat maar zien hoe profi ze is want als je niet wist dat dat niet de bedoeling was merkte je er echt niks van als publiek.

2 likes

Hebben jullie nadat jullie je hebben geregistreerd een mail gekregen ter bevestiging?

Ik niet en nu vraag ik mij af of het goed is gegaan.

1 like

Ik krijg voor de Duitse idd ook geen link!

@Tessje2 ja ik kreeg deze mail

Samenvatting

1 like

Het duurde voor mij bijna 45 minuten voordat ik de link kreeg voor Duitsland.
Kan nog komen dus!

2 likes

Ik heb ook voor alles ingeschreven maar nog geen mails. Hoorde het van meerderen dus zal wel aan de drukke servers liggen

Duimennn voor 5 juli :crossed_fingers:

3 likes

Dank je!

@Evelyn oke! Ik wacht nog even af. Als ik morgen nog geen mail heb ga ik nog een poging doen.

Heb de link inmiddels ontvangen! Hoefde jij er ook alleen op te klikken? Ik heb nu alleen m’n email ingevuld terwijl voor Amsterdam ik zelfs postcode enzo moest invullen?

Hier inmiddels ook gelukt!

2 likes

Hetzelfde inderdaad! Het is voor de Duitse tickets ook Eventim en geen Ticketmaster, dus wellicht pakken zij het anders aan :blush:

1 like

Ik heb me ook geregistreerd voor Amsterdam! Nu nog hopen dat ik een vriendin zover krijg en anders ga ik lekker alleen. Hoop zo dat we allemaal tickets weten te bemachtigen!

2 likes

Als je naar staplaatsen kijkt op Ticketmaster (mbt resale tickets) kan ik geen overzicht zien van alle beschikbare tickets. Terwijl de tickets waarschijnlijk afwijkende prijzen hebben omdat ze worden doorverkocht. Weet iemand of het mogelijk is om dit overzicht te zien?

1 like

Jeej Taylor Swift! Ik hoop zoooo erg dat het lukt om kaartjes te scoren. Onhandig dat ze op een woensdag om 14:00 uur in de verkoop gaan. Een van de Duitse steden is voor mij maar een dik uurtje rijden dus heb me daar ook maar geregistreerd.

Is het geluid in de Arena echt zo slecht als dat het internet zegt? Anders ga ik ook inzetten op Duitsland en de UK voor Taylor Swift.

Zo jaloers dat je speak now gezien hebt haha.

Ik probeer Engeland, Duitsland en Ierland. Heb ook een bevestiging voor de UK en Ireland pre-sale omdat ik het fysieke Midnights album heb gekocht. Ga nu al kapot van de stress.

3 likes

Ja

8 likes

Tbh vond ik het vij harry styles echt wel mee vallen. Het is geen ziggo maar ook weer niet zo mega slecht dat ik er een concert voor zou overslaan.

4 likes

Ik vind het geluid echt slecht, het galmt enorm. Zeker als je in de bovenste ring zit. Ik roep al jaren dat ik niet meer naar de arena ga, maar blijf t toch doen, want ja sommige artiesten wil ik graag zien.

Als het voor jou of of is, zou ik lekker naar Duitsland gaan.

5 likes

Goede oortjes helpen ook een hoop. Zonder vind ik geen porem (nog los van de gehoorschade natuurlijk)

2 likes

Volgens Le Figaro gaan de Taylor Swift tickets tussen de 70 en 245 euro kosten… Had wel de Harry Styles prijzen van dit jaar verwacht, maar moet zeggen dat ik hier toch wel een beetje van schrik. Wat een geld zeg.