Zal daarvoor deze registratie ook gelden? Nee toch?
Vind t wel spannend, nu dus tot 5 juli wachten of je überhaupt geselecteerd bent voor de kaartverkoop. En dan nog is er geen garantie dat je kaartjes krijgt.
Zal daarvoor deze registratie ook gelden? Nee toch?
Vind t wel spannend, nu dus tot 5 juli wachten of je überhaupt geselecteerd bent voor de kaartverkoop. En dan nog is er geen garantie dat je kaartjes krijgt.
Is dat trouwens vaker zo dat je je eerst apart moet registreren bij ticketmaster om kans te maken op een code waarmee je tickets kan krijgen?
Ik weet dat ze dit in de VS ook deed, maar heb het zelf nog niet eerder met kaartverkoop meegemaakt!
https://www.eventim.de/event/taylor-swift-the-eras-tour-17226424/
Is idd een aparte registratie.
Yess! Voor Nederland sta ik geregistreerd. Nog in de wachtrij voor de UK en Duitsland…
En anders kan je altijd nog beveiliger bij de Arena worden
Waar je dat gehoord dat ze vandaag de verkoop ging aankondigen?
Tiktok! Stadion in Parijs had zich versproken oid.
Ik heb het wel eens vaker meegemaakt, om zwart handel tegen te gaan. Werkt alleen niet…
Same!!
Het is een hele administratie voor al die ticket data en verschillende verkoopdata van Taylor Swift haha (heb nu geregistreerd voor Londen, Parijs, Duitsland en Amsterdam)
Nooit geweten dat hier zoveel Swifties verstopt zaten!
Ik ben naar haar concert geweest tijdens Speak Now en zelfs dat was toen al uitverkocht (Ahoy was in ieder geval erg vol) , terwijl volgens mij Love Story haar enige hit was in Nederland. Dus ik vrees dat het nu ook echt wel los gaat. Maar hopelijk hebben we allemaal geluk!
Heb me ingeschreven voor Amsterdam, Gelsenkirchen (dichtbij) en München (wil ik toch nog een keer heen. Dus mocht ik daar tickets krijgen dan plak ik er een vakantie aan vast).
Word al zenuwachtig alleen al van het inschrijven voor de voorverkoop
Ik wil graag met m’n dochters heen, zal wel een duur grapje worden
-als de kaarten lukken natuurlijk-
Het registreren lukt hier niet eens.
Ze slaat België trouwens over🧐 dus die zullen ook wel massal op Amsterdam afkomen.
Ik ga voor je duimen (en voor mezelf )
Ik sta nog steeds in die wachtrij
Probeer voor Londen of Amsterdam kaartjes te krijgen.
Die duitse lukt mij helaas niet, krijg geen email met link.
Hey zaten we nog redelijk dicht bij elkaar, zat in vak 122! Enige wat ik jammer vind is dat de grand finale niet doorging maar verder vond ik het echt een toffe show.