Een festival is echt niet hetzelfde als een stadion
Rang 3! Ik ga alleen dus dat is een prima plaats
Voor mensen hier die naar Coldplay gaan, ik kon net ineens nog een parkeerplaats reserveren in P Dome, via ticketmaster. Paar weken terug leek alles uitverkochtā¦
Zo jaloers <3 Coldplay lijkt me echt zo geweldig en sommige liedjes hebben ook echt een emotionele betekenis voor mij en mijn vriend dus ik vind het zo jammer dat ik achter het net heb gevist Heel veel plezier!!
Als je een kaartje via Ticketmaster zelf wilt verkopen vraagt Ticketmaster om ID (met zichtbare nummers) en bankafschrift. Doen ze dat bij Ticketswap ook standaard of doen ze dat alleen als je heel veel verkoopt?
Heb dat bij TicketSwap nog nooit gehad dus is iig niet standaard.
Nee dat is nieuw om je gegevens te verifiƫren. Echt lame
Die melding kreeg ik ook, maad ik heb nooit wat aan hoeven leveren
Alleen maar voor de maand dat het concert is ja!
Als je die nu koopt dan gaat de maand pas in als hij gescand wordt, dus je kunt hem nu al kopen of aan de deur ook altijd nog (duurt dan wel langer natuurlijk).
41.000 mensen voor me in de wachtrij voor Lana. Echt bizar!
Bij mij 140.000. Kansloos
Wow, nu ook al een pop-up dat er niks meer is. Dat was gisteren met de pre-sale echt niet zo snel.
Ik had 3 schermen open, kortste wachtrij 65000ā¦
Kak, is nu al uitverkocht
Inderdaad, terwijl je in de wachtrij staat.
Wat een kansloos systeem.
Ja poe. Ik zou nog blijven proberen. Ik heb gisteren nog een kaartje kunnen krijgen door eindeloos te blijven verversen en klikken op de stoelen die terugvallen. Maar toen was ik al wel door de wachtrij heen.
Dat is nu ook mijn tactiek
Ben alleen nog niet door wachtrij heen
Wat is concertkaartjes kopen toch vreselijk klote. Ik heb ook geen kaartjes
Ja, het is echt niet leuk meer zo. Ik vrees ook echt voor Taylor Swift.
Lijkt ook wel of de vraag naar concertkaartjes enorm geƫxplodeerd is de laatste jaren?! Ik zou naar de NFR tour gaan van Lana en daar kon je zonder moeite kaartjes voor kopen.
Ik weet ook niet wat het is, ik had dit eigenlijk ook niet per se verwacht bij Lana, misschien naĆÆef.
Wordt nog wat bij Taylor Swift idd.
Misschien komt het deels nog door Corona? Dat mensen 2,5 jaar niet hebben kunnen gaan en er daardoor meer animo voor is?
Of een heel breed publiek voor veel artiesten?