Concertentopic

Misschien ook door tiktok? Lana en Taylor zijn daar ook mega populair en nog populairder geworden. Leuk is het iig niet, zo deprimerend als het zo kansloos is.

1 like

En ook duurder??? Ben nu door de wachtrij heen lol en kan wel de prijzen zien, had gedacht dat er behoorlijk wat kaarten voor 40-50 euro zouden zijn.

Ik wil gewoon weer bij het postkantoor of gwk liggen wachten tot de verkoop begint. Dat gezeik elke keer op internet is zo kut. Dat systeem van ticketmaster faalt zo hard altijd.

5 likes

Exact.

Al was het verbazingwekkend hoe snel ik kaarten te pakken had voor Rammstein.

Ik was nu wel door de wachtrij heen maar geen beschikbare kaarten in mijn prijsklasse. Jammer.
Volgende keer beter.

1 like

Inderdaad blijven refreshen! Voor the weeknd ben ik 3 uur bezig geweest met refreshen en heb ik uiteindelijk 6 tickets kunnen krijgen (wel allemaal per 1 gezocht).

1 like

Ik heb even de voorwaarden gelezen voor het concert van Taylor, maar hallo zeg, je kan niet annuleren en waarschijnlijk niet doorverkopen. Dat laatste snap ik, maar als je een noodgeval hebt oid dan ben je dus je aankoop bedrag kwijt?

2 likes

Jongens er zijn doorverkooptickets beschikbaar!!! Ik kan tickets selecteren

2 likes

Er vallen ook nog normale kaartjes terug als je er nog een wil! Het is echt nog de moeite om te proberen.

Ik ging net gewoon ff voor de fun kijken en had meteen een kaartje. Dus ik dacht nog, misschien wil iemand hier 'm wel. KLIK IK PER ONGELUK WEG :smiling_face_with_tear: Maar goed, dan had er ook net iemand in die 9 min. moeten reageren.

5 likes

Als ik probeer af te rekenen zijn de kaartjes toch al weg
 ik blijf het proberen

1 like

Blijven proberen! Het is mij gisteren met de pre-sale zo ook gelukt. Gewoon steeds verversen, je kan nu gewoon F5 doen als je dat kaartje voor je ziet, je wordt er niet uitgegooid.

1 like

Ik krijg bij steeds opnieuw klikken dan steeds de melding “oeps er ging wat mis” omdat Ticketmaster dan denkt dat ik een robot ben ofzo :confounded:

Ik heb al een paar keer geprobeerd met doorverkooptickets, maar dan zijn ze steeds net weg

Ik vind het wel heel tof om te zien dat Lana zo succesvol is, ze had die zaal waarschijnlijk wel 5 keer kunnen vullen.
Ze heeft weinig hits als je naar de charts kijkt, maar dat betekent geen reet want er zijn blijkbaar intens veel mensen die haar muziek kennen. Het is niet zo’n artiest die 1 week een top 10 hitje heeft, maar haar muziek groeit en blijft hangen.
Jammer dat ik er niet bij ben, maar wel blij dat ze het zo goed doet.

4 likes

Ja haar fanbase is echt huge, terwijl ze niet erg relevant meer lijkt. Dit klinkt onaardiger dan het overkomt maar ik ben vaak verbaasd dat ze zoveel fans heeft die haar helemaal super fantastisch vinden. Ik snap niet zo goed waarom, waar dat precies vandaan komt.

1 like

Nou, ze brengt nog steeds muziek uit en mensen vinden dat leuk? Het is niet alsof ze 15 jaar geleden één album heeft uitgebracht en sindsdien niks meer heeft gedaan.

En kun je deze vraag niet bij alle artiesten stellen? Schijnbaar vinden mensen het leuk om er naar te luisteren, hoeft toch niet veel dieper te zijn dan dat :sweat_smile:

2 likes

In vind haar echt zingen alsof ze elk moment doodgaat, ben ook echt verbaasd dat ze zo populair is

1 like

Nee maar ik ben er dus wel verbaasd over omdat ik nooit iets van haar hoor verder en haar fans echt die hards zijn en haar helemaal adoreren. Gaat verder dan iemands muziek tof vinden. Was gewoon nieuwsgierig waar dat vandaan komt.

1 like

Snap dit inderdaad wel, bij artiesten als Harry Styles of Taylor Swift snap ik het nog een beetje dat er zulke stans zijn, omdat die gevoeld overal zijn en elke song die ze uitbrengen een hit wordt. Lana hoor je eigenlijk maar zelden wat van en ze heeft ook maar echte hit gehad (die ik me kan herinneren in ieder geval). Niet dat ze een one hit wonder is, ik weet dat ze daarna gewoon albums heeft uitgebracht die goed zijn ontvangen, maar dat ze zo snel zo’n grote zaal uitverkoopt en zoveel zulke diehard fans heeft vind ik ook best bijzonder

3 likes

Ja, precies! Dit bedoel ik ook.

1 like