Dat had ik bij Avril Lavigne. Het was op sommige momenten zo rammend slecht en vals. Niet te doen.
Had je deze van te voren gereserveerd of kun je daar gewoon inrijden?
Gewoon inrijden! Heb dit nu 2x gedaan en beide keren konden we op het dek parkeren, maar er is ook nog een parkeerkelder daar
Ik volgde dit op Tiktok, echt zo tof dat het haar gelukt is. Echt wel een powermove hoe ze dit gewoon voor elkaar gekregen heeft.
Heerlijk zo’n zelfverzekerde vrouw en ze gaat die zaal ook wel inpakken.
Ik ben echt heel erg benieuwd naar de setlist van Lana morgen. Mijn vriendinnen en ik hebben echt geluk gehad met de tickets en staan golden circle! Hoop dat ze veel Born to Die, Ultraviolence & Honeymoon gaat doen!
Voor diegenen die gaan vanavond, heel veel plezier. Ik hoop dat Lana in de actieve modus is en dat ze haar mond opent (komt wel goed als ik vorige data heb gezien). Laat je recensies ASAP achter, ben zo benieuwd.
Ze is in ieder geval al te laat
Hahaha hoe kan zij zo vaak te laat zijn echt
Ja ze zou zelfs eerder beginnen haha maar dat is niet helemaal gelukt
Bijna alle (grote) artiesten komen te laat, ik vind een half uur acceptabel…dat hoort er een beetje bij.
Als het een uur te laat is wordt het vervelend.
Nou moet zeggen dat ik het niet echt gewend ben. Zeker 35 grote artiesten gezien maar niemand die zo laat kwam. Sommigen 5 minuten maar dat was wel het maximale maar hopelijk maakt ze het goed met een mooie show!
Ik vind het altijd een beetje ongeïnteresseerd staan. Al die mensen zijn er voor jou, waarom kun je dan niet gewoon op tijd komen.
Ik vind het toch wel een beetje afhangen van het genre. Ik zie rock- en metalartiesten toch wel vaker op tijd beginnen. Toen ik bijv. de Foo’s zag, Queens of The Stone Age en Ghost waren ze allemaal op tijd.
Oh, ik vind een half uur echt lang. Ik vind 10 minuten (max 15) acceptabel. Heb volgens mij ook nog nooit meegemaakt dat iemand zo laat begon
Ja, rappers daarentegen zijn vaak te laat ben altijd blij verrast als ze op tijd zijn, je houdt er toch rekening mee
Ben na 7 liedjes maar naar huis gegaan. Vond het niet mega bijzonder. Voor mijn gevoel was het geluid ook best slecht
Nou ANYWAY. Ik neem aan dat ze begonnen is inmiddels
Het is al afgelopen! Er staan al best wat videos op insta maar ik vond de setlist een beetje mwuah. Ben daardoor wel blij dat ik niet gegaan ben.