Eerst ja maar toen deed ik de test en die was zo kut dus nu nee
Ik heb sinds vandaag dat ik een hoest heb, vaker moet niezen en heel moe ben hoop dat het wegtrekt en niks is, maar twijfel of ik morgen moet gaan werken. Zie ook 5 cliënten face to face… heb net paar uur geslapen in ieder geval. Mijn temperatuur zit op 37 in principe netjes maar ik zit eigenlijk altijd rond 36.1
Volgens mij moet je thuisblijven met deze klachten toch? Zeker als je cliënten ziet…
Ook als ze morgen verminderd zijn? Ik vind het nog allemaal ingewikkeld. Eerst moest je koorts hebben om je ziek te melden, ook bij ons.
Thanks guys, dan ga ik maar gewoon al ziekmelden. Goed dat ik het hier mijn twijfel plaatste dus.
Ja ik ben zzper en kan m’n werk niet vanuit huis doen dus dat speelt ook wel mee
Kijk dan is het dus buiten mijn weten om toch weer aangepast. Dank voor de verduidelijking!
Ga sowieso ziekmelden en als het na het weekend niet weg is, laten testen.
Die mensen nu bij Beau. Prima als je niet eens bent met de maatregelen. Maar om nu te zeggen dat alle regels belachelijk zijn en onnodig zijn. Zeggen dat het een griep is. En dan komen met cijfertjes van andere landen. Dat is toch helemaal niet te vergelijken met elkaar. Wordt hier echt moe van
Dit heb ik dus ook. Heb het hele voorstel gelezen en ik zie niets van wat doe fb gekkies roeptoeteren
Ik vind alleen een voorstel die tot 1 sep zou gelden?!
Het is naar, maar het duurt echt maar heel even!
Iemand die dit ook heeft? Ik ben mega benauwd met mondkap en ik heb gewoon vooral in combinatie met het warme weer het idee dat ik bijna flauw kan vallen in het OV
Went dit?
Ja went wel vind ik! Ik draag ze veel bij het klussen en ik merk het nu niet eens meer als ik er een huffend en puffend in de hitte draag. Las hier volgens mij ook de tip om ze thuis wat vaker op te doen?
Ik zag vandaag een vrouw met mondkapje alleen om haar mond en niet over haar neus heen. Ik moest er wel om gniffelen. Maar ik snap er ook weinig van haha
Ik moet elke keer aan dit plaatje denken als ik iemand zo zie lopen
Ik zie echt zoveel mensen dat kapje ff op hun kin hangen om te roken of ff met iemand te kletsen. En daarna weer op zetten en verder winkelen. Doe het dan niet op
Oke ga naar oefenen anders ga ik dit echt niet trekken.
Die lelijke heb ik, ik ga voortaan wel fietsen ben er klaar mee kut mondkapjes
Klopt, ze krijgen eerst een aantal weken (maanden?) een opleiding en dan is het de bedoeling dat ze vanuit huis gaan werken. (Ze hebben nu verdiepingen op mijn werk ingenomen. Dus moet ik nog langer thuis werken )
Ik vind het wel steeds makkelijker worden,
Ik moest van de week wel niezen met een mondkap op, dan was wel echt kut . Stiekem heb ik hem snel even. afgedaan toen
. Ik was toch de enige in de hele tram