Coronavirus #2

Sorry hoor maar als er van de hele mensheid alleen de amerikanen overblijven dan kunnen we net zo goed al gelijk opgeven.

35 likes

Is eigenlijk bekend hoe laat ze gingen overleggen? Cq persconferentie komt?

Mijn werk gaat vanaf morgen dicht (groot horecabedrijf), is vandaag besloten
Voor onbepaalde tijd :flushed:

Zelfs met vaccin is Amerika echt fucked. 27 miljoen mensen hebben geen verzekering voor de gezondheidszorg, 38 miljoen mensen leven rond de armoedegrens. Daarnaast worden ze nu bestuurd door een achterlijke regering met een oranje Cheeto als hun leider.

42 likes

Ik was als een malle aan het zoeken naar de Brabantse persconferentie en heb toen per ongeluk 20 minuten lang die van de vorige keer zitten kijken. Toen las ik dat deze last minute is afgelast. Vind maar irritant. Ik zit op het randje van het afmelden van een aantal afspraken en wil eigenlijk gewoon duidelijkheid of een knoop doorhakken. Bij de minste nieuwe maatregel die voor mij van toepassing is ga ik zelf vrijwillig in quarantine/isolatie denk ik.

Ja dit heb ik ook. Heb een verjaardag om 15.30 en ik weet niet of ik nou wel of niet moet gaan. :")

1 like

Hahah die fout maakte ik net ook. Denk dat het later op vandaag ergens een persconferentie vanuit het kabinet komt.

Ok sorry dat ik dit forum gebruik als planning maar
Stel je hebt komende week een tandartsafspraak staan

• Ik ga sowieso (controle etc)
  • Ik ga alleen bij spoed (pijnklacht)
  • Ik ga sowieso niet

0 stemmers

Omg precies dit heb ik ook als vraag haha

3 likes

Ik heb me toch maar met pijn in mn hart afgemeld van de dansles.

Ben afgelopen vrijdag naar de tandarts geweest in Brabant voor 3 gaatjes maar heb van te voren wel gebeld. Over het protocol en om mijn twijfel aan te geven, ze hebben mij ervan verzekerd dat er geen verkouden of zieke mensen zijn binnen geweest, geen patiënten zijn geweest die positief getest zijn en er zoals altijd uiteraard wordt gelet op hygiëne etc.

Ik had voor komende week een afspraak staan, maar die is afgezegd door de tandarts :stuck_out_tongue: Ze nemen alleen spoedgevallen aan.

Of ik naar de tandarts (ortho) ga. JA!
Dinsdag gaat mijn beugel eruit en ik kijk hier al weken naar uit.
Als dit niet door zou gaan begrijp ik dat maar het zou zo fucked up zijn (egoïstisch I know)

2 likes

ik had het hier gister met mijn vriend over, door dit virus komen echt alle gebreken van de moderne maatschappij naar voren. In Amerika inderdaad de mensen zonder zorgverzekering, en de mensen die toch maar doorwerken omdat ze zich geen vrije dagen kunnen veroorloven door hun financiële situatie. In Nederland ook zoveel zzp’ers, kleine bedrijven, grote bedrijven waarvan de werknemers de dupe worden ipv te schrappen in het salaris van het management (ik noem maar wat). Ik hoop echt dat dit de aanleiding wordt als iedereen weer beter is om blijvend dingen aan te pakken en te veranderen.

9 likes

Ze kunnen in Amerika beter op zoek gaan naar een vaccin om de eigen bevolking wat meer bij te brengen.

9 likes

Ik hoop het ook, maar vermoed van niet. Het kan altijd gauw weer vergeten worden zodra het goed gaat lijkt het wel.

1 like

Ik hoop het ook.

1 like

Alle sportfaciliteiten moeten sluiten staat nu op NOS, dus de lessen zullen toch niet doorgaan als het goed is.

Ik heb al een Skype-wijndate gepland staan voor komende week. Misschien kunnen we ook een online dansfeest organiseren met het forum.

13 likes

Ik ben daar nu ook. Waar zit je kennis? Ben idd benieuwd of ze nog wel naar huis kan komen, misschien als ze dichtbij een grote stad is. Mij lukt het niet want alle binnenlandse vluchten/ boten zijn geannuleerd (maar ik hoef ook nog niet terug).

Ja met een gemeenschappelijke FF partyplaylist en die tegelijkertijd aanklikken en afspelen en een tag op insta :’) :stuck_out_tongue:

3 likes