Coronavirus #2

Andere topic was vol.

‘Omdat we er voorlopig nog niet vanaf zijn… Een topic speciaal gewijd aan COVID-19.’

https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19/vragen-antwoorden#nederland

Voor leuke dingen als tijdverdrijf zie:

Daar kun je ook zelf nog suggesties aan toevoegen.

3 likes

echt erg dat er al een tweede topic nodig is haha

26 likes

Ach dit is gewoon een goede stresstest voor het forum als eurovision en andere dingen gaan gebeuren.

5 likes

Ik vind dat de gehele Nederlandse bevolking verplicht dit filmpje moet kijken

36 likes

Mensen zijn echt niet goed geworden

Letterlijk in deze situatie dus :pensive:

3 likes

Ik durf bijna niet eens meer naar de wc te gaan joh…

Overigens ga ik echt janken als mn danslessen niet doorgaan… dan zit ik tot eind maart opgesloten soort van.

Net echt prima boodschappen kunnen doen! De aardappelen en pasta waren op en werkelijk alle citrusvruchten (vitamine C? niet geleverd?) maar verder heb ik zelfs gewoon melk, verse groenten en schoonmaakdoekjes kunnen scoren. Dat laatste was trouwens 100% panic buy maar ik ga nu met dat pak mijn huis door om de deurklinken en toetsenborden schoon te maken dus ik heb nu officieel Corona opgelost.

21 likes

Om 14.00 meestal nieuwe gegevens toch?

Hier wordt niks gehamsterd. Blijkbaar is de hele wijk net zo lui als ik. Goed nieuws dus :+1:t4:

35 likes

@Effy Wil ook echt niet met die leerlingen ruilen. Op mijn werk kwamen mondjesmaat vragen binnen en sinds enkele dagen is het geëxplodeerd volgens collega’s. Stomste is: we kunnen echt nog niks zeggen. Totaal nog niet bekend hoe het zal gaan verlopen, maar vooralsnog is de officiële communicatie dat het eindexamen doorgaat. Hoop wel dat scholen echt duidelijk gaan communiceren dat er een calamiteitenperiode bestaat (duurt tot de eerste dag van de vroegste zomervakantie) en leerlingen dus beseffen dat de periode als ultieme noodmaatregel dus langer kan duren en ze dan beschikbaar moeten zijn. Want als er maatregelen nodig gaan zijn kan ik me voorstellen dat dat er één is.

3 likes

Ik word zenuwachtig van mensen die in de supermarkt hun longen eruit hoesten. Sowieso is dat normaal al niet prettig maar blijf gewoon thuis dan😭.

1 like

Ik moet toch eten… En had gister niet de mogelijkheid m’n vriend te laten gaan…

Hporde vandaag wat vakkenvullers klagen dat ze er gek van werden dat mensen alles inslaan haha.

2 likes

Hier is het komende week toetsweek; al die SE’s… als die allemaal nog voor de examens en na 1/4 ingehaald moeten worden…
Vraag me ook af, als je nu een snotneus hebt en de hele toetsweek mist, wat er dan gebeurd? Dat is hier nu niet duidelijk…

2 likes

Mijn vriend gebruikt nu voor het eerst in zijn leven handcreme omdat zijn huid natuurlijk uitdroogt door het vele wassen (vraagt hij ineens uit het niks, ‘hebben we niet gewoon handcreme in huis?’ alsof we dat ooit hebben). Dus hij smeert met mijn bodylotion en vindt het zo’n kutgevoel om vettige handen te hebben en hij vindt de creme stinken dus ik zie hem elke keer na het smeren met een chagrijnige kop zo op de bank zitten:

Hahahahaha hij heeft ook van die gigantische handen het ziet er niet uit

88 likes

Een goede vriend heeft een bloemengroothandel die aan supermarkten levert. Hij heeft echt nog nooit zoveel omzet gemaakt als afgelopen maar dagen. Blijkbaar willen mensen wel graag bloemen op tafel bij sociale onthouding :yum:

31 likes

Weet je hoe kut het is om te gamen met ingesmeerde handen?

5 likes

Dat doet ie niet eens dus extra aansteller

6 likes

Zeker en dat begrijp ik ook. Alleen de betreffende personen hoestten niet in hun elleboog maar gewoon in de lucht. Dat je moet hoesten OK, maar hou daar dan in ieder geval rekening mee.