Maar met haar klachten hoeft ze toch niet meer onzeker te zijn of het het is? Net zoals @June88 die niet getest is maar waar gewoon gezegd wordt jup dat is corona.
Gebrek aan middelen. Google maar eens op Roche! Als het goed is hebben ze nu het recept gedeeld en kunnen ‘we’ zelf een bepaald spulletje maken dat nodig is om te testen met de apparatuur van Roche
Zou je zeggen ja, maar als ik in haar schoenen stond, zou ik het ook graag 100% zeker willen weten. En zou het me niet geruststellen als de HAP zou zeggen dat ik moet bellen als ik geen zin meer kan uitspreken door kortademigheid.
In weze verandert er natuurlijk niks als er een test gedaan wordt, aangezien er geen medicijn is en geen ‘remedie’. Toch zou ik het zelf ook veel fijner vinden om zwart op wit te hebben welk virus ik onder de leden heb. Kan dat verder niet goed verklaren.
Zou het ook achteraf mogelijk zijn om te testen of iemand het virus heeft gehad (antilichamen?).
Ik ben zelf heel benieuwd want ik had precies de symptomen maar dat was voordat het in Nederland kwam en ik was niet in een risicogebied geweest. Maar wel precies twee weken voor ik ziek werd in het buitenland geweest.
zou corona straks worden opgevolgd door een muggenplaag nu dat iedereen meer thuis is? 
overigens zag ik een artikel op nos waarin gezegd werd dat er vanaf maandag meer getest kan worden, maar 1500 meer tests (wat zo weinig klinkt en toch bijna het dubbele is van wat er nu getest word)
Ik zie het verband nog niet helemaal tussen thuis blijven en een muggenplaag?
ik weet niet zeker of dit echt zo is (vandaar dat ik het me afvraag) maar doordat er meer stilstaande wateren zijn en meer mensen thuis zijn dus meer kans is om geprikt te raken = meer bevruchte muggeneitjes
Ik zou er bijna bloeddonor voor worden (ok nee durf ik niet, maar kom er anders denk ik nooit achter)
ik denk ook dat ze daarom nu zo veel bloeddonor aanvragen hebben ontvangen
Denk het ook wel. Nouja, ik haat naalden dus helaaaaas. En zo’n wattenstaafje tot m’n harses in mijn neus lijkt me ook niks. Blijf nog wel wat weken thuiswerken 
Die hadden ze al ontvangen voordat ze bekend maakten dat ze dit gingen doen, omdat ze een noodoproep hadden gedaan voor donoren omdat opeens niemand meer kwam door corona en er een bloedtekort dreigde.
Ik heb wel gewild bloed, soms voel ik me schuldig. Maar ik flip ‘m al bij de tandarts met verdoving en laatste keer bloedprikken aantal jaar geleden was ook geen succes :’)…
Waarschijnlijk omdat drie personen de toegestane aantallen zijn 
doe ons er ook even een paar @Duitsland
Ja, tientallen collega’s
Ik denk dat het ook komt omdat veel mensen werkloos thuis zitten en graag iets willen doen, goede doelen worden ook overstelpt met mensen die vrijwilliger willen zijn. Op zich een positieve ontwikkeling 
Omdat ik dit echt elk jaar heb wat begint met ontzettend erge jeukende ogen en veel aan niezen en traanogen
Ik merk dat direct ik loop dan door een gebied en slaat dan direct op mijn luchtwegen
Geen gekke vraag hoor 
@Oprah thx voor je idee, ik ga straks vanuit het raam naar mijn vader zwaaien! (haha wtf ik typte eerst staren…? lekker creepy )
en even bijkletsen met mijn moeder vanuit de deur
Hooikoorts heb je vooral buiten last van (ik tenminste). Als ik de hele dag binnen zit en nergens last van heb, en dan tijdens mijn wandelingetje ineens een tranenende ogen, kriebelende keel en loopneus krijg en moet niezen weet ik hoe laat het is. Als ik dan binnen zit gaat het na een tijdje ook weer over en dan weet ik dat het geen verkoudheid (of corona) is, die klachten heb je namelijk de hele dag en niet alleen als je buiten bent. 
Zou het niet kunnen zijn dat de IC normaal voller ligt met mensen die al langer erg ziek zijn en vermagerd zijn gedurende hun ziekte? Dus dat het daarom ook opvalt? (Gewoon een gedachte)