Heftig zeg! Red je het een beetje?
Ja hoor. Vanaf vorige week dinsdag is bij ons de drukte begonnen.
Het is raar hoe snel het begint te wennen.
Niet schuldig voelen je doet je best en meer kan je niet. Je doet toch niet aan " onnodige " dingen?
Ik voelde mij ook eerst schuldig maar ik heb dat echt losgelaten, het is gewoon even niet anders.
Volgende week gaan ook mijn kinderen gewoon naar school, ja ik heb er verder geen controle over met wie ze in contact komen.
Ik ben zelf er wat relaxter in gaan staan en dat helpt mij echt! We moeten toch waarschijnlijk nog een hele poos en het is zonde van de tijd om je schuldig te voelen zolang je geen gekke dingen doet 
Mijn oma is long patiĂ«nt en heel ziek geweest afgelopen maand, geen Corona maar wel zelf in quarantaine gezeten. Mijn mam brengt boodschappen tot onder aan de trap, lag er een briefje klaar: âik voel me nu goed, maar als ik weer ziek wordt laat me dan maar gaanâ
Stuur mân moeder dat gewoon even op de app naar me zonder waarschuwing of uitleg. Zit hier effe kei hard te janken.
Voor mijn werk gebruiken we e-health programmaâs, en daar hebben ze ook een programma voor omgaan met corona stress opgezet, deze is voor iedereen vrij toegankelijk.
Heb het programma zelf nog niet bekeken, maar misschien hebben mensen hier die veel angst hierover hebben er wat aan: als je googlet op therapieland corona kun je het vinden. Je moet wel een account aanmaken.
Ah wat sneu en ook shit om te lezen 
Hoeveel gemelde COVID-19 patiënten per 100.000 inwoners telt jouw gemeente?
https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-van-nederland-per-gemeente
- Niet vermeld
- <10
- 10-25
- 25-50
- 50-100
- 100-125
- 125-492
0 stemmers
Maar bijhouden en relativeren is wat anders dan om vrijwel prognoses te vragen op haar eigen situatie. Want, met alle respect, je weet niet aan wie je het vraagt en hoe betrouwbaar het is. Daarboven op zijn kansen kansen en geen absolute waarheden. Het is nog zo nieuw, dat dat niet eens zou kunnen. Dus ik ben het wel met @anon50301661 eens.
Bedoel het niet lullig, maar @anon50122296 ik denk echt dat je jezelf er geen goed aan doet om je vragen hier die reflecteren op jouw situatie te stellen/of de geruststelling die je denk ik zoekt dan gaat krijgen.
Woerden heeft er gemiddeld 4 meer dan mijn schijtgemeente.
Mijn hart breekt een beetje om dit te lezen
Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel beter zal gaan.
Niet leuk, sterkte!
Het gaat nu redelijk goed! Woensdag ben ik jarig en ga ik een gebakje bij de trap zetten 
En ik weet dat ze oud en zwak is, maar dat ze dit opschrijft is gewoon zo heftigâŠ
Doordeweeks is het nog niet zo moeilijk om een ritme aan te houden met werken,maar in het weekend des te meer.Vandaag zal ik alleen even buiten zijn om naar de supermarkt te gaan.Heb wel mijn make-up gedaan zoals ik normaal zou doen en mijn chill-kleding uitgedaan (of nouja op mijn legging na dan) om het toch een beetje te laten lijken op een normale dag.
Je dit wilde ik ook zetten @boemboem maar kon er niet de juiste woorden aan geven. Er zit een behoorlijk verschil tussen bijhouden vs vragen stellen over zulke dingen.
dit was heel schattig, verdrietig, kut maar fijn tegelijkertijd! 

Ben het met jullie eens. Vooral ook het âje weet niet aan wie je het vraagt en hoe betrouwbaar het isâ. Het blijft een openbaar forum.
Sorry dat ik soms vragen stel. Ik voel me extreem angstig en probeer op deze manier schijnveiligheid te creëren om in ieder geval mijn dag door te komen zonder continue paniekaanvallen en huilen
Ik vind wel dat haar vragen soms juist paniek zaaien/stress opleveren.
Dit is zeker niet mijn bedoeling