Coronavirus #3

haha die tweede vrouw gelooft er zelf ook geen bal van :stuck_out_tongue:

Is dat niet tooske??

Mijn god, ik kom al niet door die gesproken tekst aan het verschil heen. Wat een ellende is dit.

2 likes

Neee Tooske is wel iets ouder toch?

Wat een afgang, als alleen Kenny en Brainpower zongen had het nog potentie gehad

Goeie god, ik luister liever 100x naar het koningslied dan nog 1x naar deze

2 likes

Maar staat de helft nou voor Jan lul te zingen? Je maakt mij niet wijs dat ze die mensen die meezingen via Apple oortjes ook verwerkt hebben in het resultaat? Dat is toch kwalitatief niet genoeg voor bijv de radio?
Lijkt me dat ze alleen de mensen met een thuisstudio / materiaal verwerkt hebben :face_with_monocle:?

1 like

Nee het wordt niet opgeschoven, de ramadan valt altijd in de islamitische maand ‘ramadan’.
Het vasten gaat gewoon door, alleen de gezamenlijke gebeden en het feest gebed kan niet plaats vinden in de moskee.

Het wel of niet vasten, omdat je bijvoorbeeld in een vitaal beroep of je gezondheid het niet toelaat kan iedereen gewoon zelf bepalen en eventueel bespreken met de dokter of bijvoorbeeld advies inwinnen bij de imam van de moskee.

8 likes

Sorry party pooper hier maar virussen zijn geen cellen

Corona-infected cells kan wel maar dat past niet echt lekker in het ritme

7 likes

Ja sowieso. Op 2:25 hoor je echt zon hysterische uithaal maar die zie je niet in beeld

And there won’t be snow in Africa
This Christmas time
The greatest gift they’ll get this year is life
Where nothing ever grows
No rain nor rivers flow

Ze nemen het niet zo nauw met de waarheid dus corona cells past precies in het plaatje

6 likes

Fair enough

Kim Lian zingt volgens mij ook heel iets anders als ik naar haar filmpje kijk?? En het ook echt Kim Lian is.
En wie is diegene die met Jeroen van der Boom zingt? Als zij nou samen met Kenny B hadden gedaan had ik het heel mooi gevonden.

Heftig vind ik dit en een beetje eng. Nederland wordt wel echt aangevallen om haar houding

9 likes

Ik kom er niet doorheen. Echt niet.

‘gaat nextlevel’ lekker populair

2 likes

@Micki @Chuckie De maskers die nu overal gemakt worden zijn normaal gezien dubbelwandige stoffenmaskers (beetje zoals een hoes voor een kussen). Die kunnen hergebruikt worden en zijn dus steriliseerbaar en er moet door het ziekenhuis nog een filter in geplaatst worden zodat het echt werkzaam is. Dus dat in het handen drukken kan wel symbolisch geweest zijn, of iedere verpleegkundige krijgt zijn eigen mondmasker wat dan vervolgens gesteriliseerd en “gefilterd” wordt.

3 likes

Yes het is nog cringier dan ik had durven hopen :two_hearts:

7 likes

Ik kan er niks anders van maken, gisteren sprak ik de assistente en nu gewoon mn eigen huisarts.
Ben wel in contact geweest met bevestigde besmette patiĂ«ntenkamers binnen 1,5m van de patiĂ«nt (met pbm’s uiteraard), dus wellicht dat ie daar voorzichtiger mee was in z’n uitspraak, maar ik zit niet te verzinnen dat ie dit zei ofzo.

Edit: overigens is mn standaard temperatuur op deze thermometer altijd 36.2 en als ik ovuleer 36.4, kan ik echt een klok op gelijk zetten.

Nog een edit: rondom klachten meten mijn collega’s en ik sowieso 2 keer per dag en gisterochtend (11:30) was hij met lichte klachten ook nog 36.2 trouwens, anderhalf uur later dus 37.6

2 likes

Misschien een beetje een rare vraag om hier te stellen, maar de moeder van mijn beste vriendin komt deze week te overlijden. Wel Corona achtige klachten, maar ze was al ongeneeslijk ziek. Hoe kan ik er voor haar zijn? Ik kan niet op de trein stappen, heb geen auto en kan alleen bellen en Whatsappen. Ze is ook nog eens jarig.

Ik vind het ook heftig maar ook begrijpelijk. Ik snap alleen niet waarom ze Duitsland aanspreken want die heeft ook allerlei materialen voor zichzelf gehouden (3M produceert veel materialen voor de medische industrie, waaronder mondkapjes, en die mochten ineens ook de grens niet meer over).
Ik spreek geen Duits dus geen idee wat er in de brief staat.

1 like