Coronavirus #3

Heeft je ziekenhuis een coronalijn waar je even kan informeren? Sowieso wordt ziekenhuispersoneel laagdrempelig gecontroleerd.

Je moet 24 uur klachtenvrij zijn dus lijkt me een duidelijke: thuis blijven

Edit: zie nu pas je latere bericht dat je in het ziekenhuis werkt dus nevermind

In Zeeland is de meivakantie van 19 april tot en met 5 mei. Hier begint hij dus al twee weken na 6 april

https://youtu.be/IwRrQP7dVYg Het lied

1 like

Wie zijn al deze mensen

3 likes

Wat ontzettend kut hahahaha wel genieton

Edit: oh wat geweldig er staat ook geen positieve reactie onder. Hoe ging dat toen eigenlijk bij 555 waren mensen toen ook zo verontwaardigd. Of was er gewoon minder social media dat het niet zichtbaar was.

Edit: ook weer even het koningslied gekeken, het was nog erger dan ik dacht :heart:

Ahja oke, dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik zie het nu nog heel goed voor me en dat is ook wel fijn ofzo…

ohhhh man ik kwam er niet doorheen hoor
heb doorgeklikt tot ik bij brainpower kwam en toen maar weggeklikt

moeten we ons hierdoor gesterkt voelen???

1 like

Precies wat mn huisarts zei toen ik belde zojuist inderdaad. Hij zei: “37.6 oraal gemeten mag je uitgaan van tegen de 38 hangend en in dit geval kunnen we dan niet zeggen of het over een griepje gaat of corona, maar is het verstandig uit te gaan van het laatste. Thuisblijven tot 24 uur op de thermometer onder de 36.7/36.8 bij oraal meten en liever nog tot 24 uur volledig klachtenvrij.”

5 likes

Jammer dat je zo negatief bent. Juist in deze tijd. Dit is met de beste intenties gemaakt en je kunt de BN’ers ook dankbaar zijn dat ze dit belangeloos voor ons hebben opgenomen.
~ Ellie Lust

6 likes

ik zet het enige echte GOEDE goede doelen liedje nog maar een keer aan

free the woooooooooooorld (of corona)

7 likes

But say a prayer
Pray for the other ones
At Corona time it’s hard
But when you’re having fun
There’s a world outside your window
And it’s a world of dread and fear
Where the only water flowing
Is the bitter sting of tears
And the Corona bells that ring
There are the clanging chimes of doom
Well tonight thank God it’s them instead of you

Wauw het is gewoon precies goed.

13 likes

Alleen nog even bedenken hoe een Corona belletje klinkt.

2 likes

de kerkklokken die rinkelen uit solidariteit?
ik zie het zo voor me

We maken er corona cells van

16 likes

Nee even over het lied: ik vind het refrein oprecht wel mooi en de stem Kenny B maakt ook altijd wel iets bij me los. Verder… tsja.
Ze hebben trouwens zelfs het koningshuis erin gemonteerd

3 likes

Het kan niet opgeschoven worden. Het gaat gewoon door aangezien het gebaseerd is op kalender en iedereen kan dan zelf de afweging maken of ze wel of niet willen vasten. Mijn moeder bijvoorbeeld werkt in een vitaal beroept en kiest er soms voor om een dag over te slaan

1 like

(Behalve dat het Feed the world is natuurlijk, maar eigen interpretatie in deze tijden is toegestaan)

@Yzile
Mijn oma kwam altijd met een gebreide trui aan en die prikte. Maar je moest dankbaar zijn want " ze had tot laat gewerkt om hem af te krijgen!" Ok, maar ik heb er niet om gevraagd en toch moet ik dankbaar zijn?
Zo voel ik me, Ellie Lust.
Groet,
Eenhoorn

2 likes

Ja dat vind ik fascinerend

Ik zie het al, Robijn stralend wit is weer aan de aanbieding.

1 like