@Profound ook sterkte aan jou…
ik ben een hele naaste plots verloren in de afgelopen dagen (niet aan corona) en jullie weten geloof ik door mijn posts hier wel hoe stellig en streng ik ben met die maatregelen, 1.5 m afstand, niemand zien en alles… maar man dat is niet vol te houden als je te maken krijgt met een enorm verlies.
en boven al het verdriet en het grote verlies komen ook nog eens die maatregelen max 30 man uitvaart/begrafenis, dat voelt nu zo onmenselijk. we zijn een jong iemand verloren en dan komen er gemiddeld al méér mensen voor het afscheid (edit: hiermee bedoel ik niks vervelends alleen dat iemand van in de twintig meer te maken heeft met oudklasgenoten van de basisschool, middelbare, hogeschool/uni, vrienden, vriendinnen, familie, collega’s bijbaan/baan, studiegenoten van nu etc) en dat dat nu niet kan breekt mijn hart zo, alsof het geen volwaardig afscheid heeft kunnen zijn nu omdat mensen niet mógen komen. echt, alsof we in een nachtmerrie zitten… 
iemand verliezen is al onvoorstelbaar verdrietig en erg, maar vooral in DEZE corona omstandigheden. echt, mijn hart gaat uit naar anderen die nu ook iemand hebben moeten verliezen. dit zijn zware tijden op deze manier, echt heel veel kracht en liefde en sterkte aan iedereen