@Ketel
@Profound allebei gecondoleerd en heel veel sterkte!
@anon50122296 ook heel veel sterkte!
@Ketel
@Profound allebei gecondoleerd en heel veel sterkte!
@anon50122296 ook heel veel sterkte!
Ik ga vanavond met mijn beste vriendin overleggen hoe ik er toch voor haar kan zijn. Bedankt voor alle suggesties iedereen 
Om de jeugd aan te spreken denk ik
Ik vraag me af hoe zich dat (& bijv basisonderwijs door gaan) zich dan uiteindelijk vertaald jn vakanties.
Stel dat we in Nederland & België / Frankrijk etc de campings open mogen gooien in juli of augustus, en je annuleert dan omdat “m’n kind heeft school”, zou de toerisme branch dan ook zo flexibel zijn? Die hebben al zoveel geleden, als daar dan geen Europese regels voor komen krijg je daar weer “gedoe”…
Of je baas: “ik wil m’n vakantie annuleren”, bij mijn man mogen ze geen vakantie uren die ze nu gepland hadden op te nemen volledig terug geven. Omdat ze bang zijn dat mensen dan massaal in september of december weggaan of ze de uren uitbetaald willen.
Soms denk ik dat het makkelijker is dit half jaar verlies (qua onderwijs) te accepteren, en in september hopelijk de gewone draad weer op te pakken. Tuurlijk zoveel mogelijk wat kan doen, maar geen gekke constructies ofzo. Maar dat is ook maar een mening natuurlijk
Onze directeur (PO) is er van overtuigd dat dit schooljaar wordt verlengd tot eind december en dat de kinderen in januari naar de volgende groep gaan.
Maar wanneer herstelt zich dat dan? Dan is het jaar erna toch maar zes maanden max
Ik kan mij trouwens echt niet voorstellen dat mensen deze zomer op vakantie kunnen.
Ze is een enorme doemdenker, maar daar heeft ze nog niet overnagedacht gok ik haha. 
Volgens mij is links Do
Zolang mijn vakantie nog niet geannuleerd is, blijf ik hoop houden.

Gecondoleerd en veel sterkte 
Da fuq, Italie was tot een week voor het einde van WO2 nog gewoon kamp nazi hoor.
Jaa was ook niet specifiek naar jou hoor hihi.
Maar bijv ook het idee wat je leest over nieuw schooljaar vanaf 1-1, of onderwijs in de meivakantie/zomervakantie etc.
Ik vraag me af of dat nou zo zinvol is of dat het leven daar alleen maar rommeliger van wordt weer ofzo…

Wat een rotsituatie, heel veel sterkte!
Wanneer mensen hun bruiloft van mei naar de zomer verplaatsen. Wacht gewoon effe met nieuwe datum prikken? #iknietsnap
Nav hierboven een vraagje voor de mensen met (beginnende) klachten: gaan jullie thuis echt gescheiden leven? Mijn theorie is dat als ik het heb dat huisgenootjes het ook hebben. Je kunt daar toch haast niet aan ontkomen als je samen woont? Kids gaf ik ook 1001 kusjes op de mond voor en tijdens m’n ziekte
Wij hebben volledig gescheiden geleeft en mijn vriend is niet ziek geworden.
Elke keer als je denkt: vandaag valt t mee!
Valt het morgen of overmorgen weer keihard tegen :(…
Maar misschien is een aantal “verplaatst”, zoals dat artikel op nu.nl uitlegde. Soms komen cijfers van gisteren later binnen en staan ze dan niet meer bij gisteren zegmaar, maar was de overlijdensdatum wel gisteren.