Ik ken niemand die denkt dat het niet langer door gaat. Begrijpelijk en noodzakelijk
Ik zou alleen wel even goed slikken als dit alles allemaal tot minstens 1 juni gaat duren. 
Ik heb een vriendin die denkt dat we na 6 april gewoon weer met zn alle gaan dansen haha.
Zou het idd kut vinden als het tot 1 juni duurt. Maar heb liever dat ze dat gewoon aan houden en als hst eerder over is het dan pas aankondigen. Dan dat ze zeggen nah we zien jullie weer over 2 weken…
Wat een vreselijke situatie zeg!!!
Heel heel veel sterkte
Ik vind niet dat wij hier die keus in zouden kunnen maken. Dit is bijna een onmogelijke keuze
Heb het even gemist heeft hij ook corona?
Men wat heftig 
Ik denk stiekem dat ik dat idd zou hebben, vooral als het toch geen “kwaad” meer kan omdat je weet dat hij toch zal sterven…
Of is het niet bekend of dat op korte termijn ook gebeurd?
Ben niet bij haar ( gewoon mn bff geen vriendin als in liefde haha)
ja ik zou dan wel langsgaan, zou dan misschien een week echt in qurantaine gaan en niemand zien om mezelf zo schoon mogelijk te houden. heel veel liefs en sterkte
Pff wat verschrikkelijk. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe 
Ik zou ook zeggen gaan. Hóe dan ook. Wat ontzettend heftig zeg. Heel veel sterkte 
Wat ontzettend moeilijk en heftig! Sterkte.
Ik vind het een verstandige keuze van jou en je moeder!
Hartjes voor steun en sterkte
Wat een zware beslissingen in een zware tijd
Niemand zou je egoistisch mogen durven te noemen
Wat erg! Heel veel Sterkte! En ik denk dat heel veel mensen dit echt wel begrijpen, zeker als er niet echt Corona in het spel is.
Je bent niet egoïstisch als je afscheid gaat nemen van je vader 

Mijn hartje is bedoeld als sterkte. Wat een k*tsituatie.
Pfoe shit zeg! Ik krijg er tranen van, niet te bevatten hoe moeilijk zoiets moet zijn. Ik zou ook gewoon gaan. Nu in volledige isolatie enz. en dan zo snel mogelijk daarheen en daar misschien tijdelijk blijven.
Ja ik zou schijt hebben. Je kan hem er niet veel kwaad meer mee doen en je kan zelf weer in quarantaine. Maar ik zou mij niet kunnen voorstellen om geen afscheid te kunnen nemen van mijn vader, welke risico’s dit ook eventueel zou hebben. Dat is iets wat je je leven lang mee gaat dragen en je moet dat doen op een manier die voor jou het meest dragelijk is.
Jemig wat een klote situatie! Ik zou, net zoals de meeste hier, schijt hebben aan de afspraken en naar je vader toe gaan. Ga afscheid nemen van je vader. Heel veel sterkte de komende tijd 
Ik ben vanmorgen om 09.00 getest en binnen 24 uur krijg ik de uitslag. Tegen mij werd gezegd “geen bericht is goed bericht, oh nee de bedrijfsarts belt je sowieso”. Maar tegen een collega werd gezegd dat je bij een positieve uitslag wordt gebeld en bij negatief sturen ze een mail. Raad eens wiens telefoon al de hele dag vastgeplakt zit aan haar hand? Het lijkt wel of ik zit te wachten op het telefoontje van m’n eindexamenuitslag 
Heel erg veel sterkte
Ik hoop zo dat je afscheid kan nemen.