@Drawster wat een intens vreselijke situatie zeg, sterkte 

Ik zou gaan, heel veel sterkte 
Soieso gaat half debiel Nederland wel op vakantie
Je bedoelt dat ze allemaal gaan boeken en straks huilies en scheldies op FeestBoek gaan doen als Rutte zegt op 21/4 dat het verlengd wordt 
Dit idd. Maar markie zeiiii !! De roverheid jat me gelt
Heel eerlijk, ik zou er ook heen gaan om afscheid te nemen. Maar ik hoop echt voor je dat het niet nodig gaat zijn. Heel veel sterkte.
Ik verzorg een aantal cliënten die terminaal ziek zijn (geen corona). En wat ik zie is dat iedereen over de vloer komt op bijvoorbeeld oude broers en zussen die in de risico groepen vallen na, maar zelfs in dat geval ook nog soms, al is het maar op 1,5m afstand. Weetje, corona is op dit moment gewoon niet actueel voor hun en voor jou wat geheel te begrijpen is. Contact is heel belangrijk in deze fase. Ik zou zeker naar je vader toe gaan! Heel veel sterkte 
Heel veel sterkte! 
Heel begrijpelijk dat je graag afscheid wil nemen!
Haha ik dacht dat jullie ons verzochten om het live te kijken :’).
Heel veel sterkte gewenst 
Nou dat word vreten tot 28 april en dan maar kijken of ik weer de maatschappij in kan of niet.
Heel veel sterkte. 
Wat vreselijk zeg, ontzettend veel sterkte. Het is niet raar om hem alsnog te bezoeken. Denk dat iedereen dat wel in jouw situatie zou doen. Gewoon gaan als je dat nodig hebt. Dit valt absoluut niet onder onnodig contact
Ik wil je heel veel sterkte wensen
En ik snap je beslissing volledig.
Loved that hamster moment 

Wat erg om dit te moeten lezen.
Ik zou gaan.
Heel veel sterkte! Ik zou ook langsgaan om hem nog te zien.
Niet meer dan logisch in deze ontzettend nare situatie… heel heel erg veel sterkte <3
Heel veel sterkte.