Waar zeg ik dat ik verwacht dat anderen erin meegaan? Volgens mij nergens maar om nou als een soort hardcore crimineel aangemerkt te worden die mondkapjes die niet eens voor medisch gebruik in aanmerking komen en ook gewoon netjes betaald zijn door diezelfde gewone mensen gebruikt als ze naar de supermarkt moeten en ze wijsmaken dat die dingen niet werken vind ik sowieso niet kunnen, waar draait het om? Om die druk op ziekenhuizen te verminderen lijkt mij, zeker als ik lees dat er twee jaar geleden al een flinke griepepidemie was en daar verder niet op is geanticipeerd door niemand blijkbaar, als mondkapjes helpen in het tegengaan van verspreiding lijkt mij dat van de landen om ons heen zeker geen schijnveiligheid, misschien kun je een beter een keer het nieuws wat beter lezen, ik was namelijk niet de enige met die vraag, een vervelende bijkomstigheid van corona is blijkbaar dat kritische vragen verboden zijn en mensen daarop reageren alsof ze te dom om zelfstandig te schijten zijn. Of denken dat ze ze de wijsheid in pacht hebben en het andere domme schapenvolk niet zelfstandig kan poepen ofzo
2 likes
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.