Coronavirus #3

BEDANKT!

5 likes

:heart:

1 like

Trouwens het Coronavirus kunnen we niet stoppen vind ik ook geen fijne boodschap. Blijf thuis en zorg op afstand voor elkaar en stop het virus wel!!!

4 likes

Ben ik de enige die het gevoel kreeg dat dit een subtiele voorbereiding was?

“Corona maakt ongelooflijk veel daadkracht, creativiteit en medemenselijkheid los”, zei hij. “Het zijn die eigenschappen die we heel hard nodig blijven hebben. Niet alleen nu, maar zeker ook later als de omstandigheden misschien nog ondraaglijker worden.”

19 likes

Ja daar was over nagedacht

1 like

Realistisch toch, het wordt wrs erger dan het nu is

2 likes

Haha duidelijk de pessimist en optimist na elkaar hier :slight_smile:

2 likes

Ik denk dat als er veel emotie te zien is dat er paniek uitbreekt.

Denk wel dat dit nog lang gaat duren

4 likes

En wie weet heeft hij wel iets onder de leden, gezien de thuisisolatie :thinking: Hij leek wel erg gefocust om alles correct uit te spreken, erger dan anders had ik het idee.

1 like

Hij zag er ook wel erg vermoeid uit!

2 likes

Maar dat is al vaak gezegd toch? Dat is het doel niet meer, “flatten the curve” zodat we het niet tegelijk krijgen, maar stoppen is niet het doel…

Ik vond het ook erg droogjes. Vond Mark Rutte beter, meer charisma ofzo?

Maar; ik vond het leuk dat ie zulke gewone foto’s van de kids op de achtergrond had hihi.

8 likes

Hij klonk echt als een opa die een boek aan het voorlezen is aan een kleinkind dat hij haat :joy:

24 likes

2020 wordt een jaar dat ieder van ons zich een leven lang zal herinneren.

Hij benadrukte ook het jaar, niet “de lente van 2020” ofzo.

5 likes

Jaa okee haha “het Coronavirus uitsmeren” klinkt ook niet echt lekker idd :sweat_smile:

Hahahaha ja, als een laagje pindakaas :joy::joy:

1 like

Hahahaha, over de tijd bedoel ik!

nou wel fijn dat de koning dit heeft gedaan, voelde me eerlijk gezegd wel een beetje vergeten door het koninklijk huis, maar het is nu weer goed.

8 likes

Ik interpreteerde het alsof we ons moeten voorbereiden op veel ergere situaties en strengere maatregelen.

9 likes

Totaal oppervlakkig maar ik vind het zo opmerkelijk dat hij er de laatste tijd erg goed verzorgd en “modern” ofzo uitziet, maar tegelijkertijd niets aan zijn gebit laat doen… vroegâh dacht ik dat het hem allemaal niet zo kon schelen, maar de laatste paar jaar wordt er duidelijk veel tijd besteed aan zijn haar (en sinds kort zijn baard) en makeup en kleding is vaak ook iets moderner/netter dan voorheen.

4 likes

Is Rutger bregman ineens ook toegetreden tot de vriendenkliek van Matthijs van Nieuwkerk?

5 likes