Coronavirus #3

Willy doet aan foreshadowing.

2 likes
6 likes

Serieus? Ze worden elke toespraak bruiner :nauseated_face: Dat ze scheef zijn vind ik niet zo erg, maar die kleur… lijkt zo onverzorgd.

2 likes

Ik heb een paar keer per dag ineens zo’n besefmoment van fuck gebeurt dit nou allemaal echt? Hebben jullie dat ook?

58 likes

Ja!

2 likes

Yes. Meestal gevolgd door een gevoel van een vlaag onzekerheid omdat je totaal niet weet hoe dit ontwikkeld.

9 likes

Yes!

1 like

nou sorry hoor… dat hebben heel veel mensen
het is hoogstens ongebruikelijk op tv omdat iedereen neptandjes heeft.
ik vind het normale tanden.

39 likes

ja!

1 like

Gelukkig kom ik die mensen dan niet tegen. Een beetje vergeling is normaal maar het leek nu wel alsof hij tabak had zitten kauwen.

1 like

Wat? Doet de koning van ons koninkrijk niet mee met de laatste influencertrend om spierwitte facings te zetten? Ongehoord.

62 likes

Ook gelukkig voor die mensen dat ze jou niet tegenkomen!

3 likes

Jezus, mijn schoonmoeder die nog niet zo lang geleden haar laatste chemo had, was ook ff lekker naar de kapper. “Want ja, straks kan het misschien maanden niet.” Dan zit je binnen boomer, niemand die je ziet :rage:

15 likes

Ja, ik vind dat onverzorgd lijken en het leidt me af als ik met iemand in gesprek ben, net zoals andere mensen dat hebben met grove/dikke haren die in het zicht springen, neushaar/oorhaar dat opvallend is of grote moedervlekken enzovoort.

Maar ik vind het bij hem vooral opvallend omdat de rest van zijn uiterlijk flink onder handen is genomen de afgelopen paar jaar. Anders had ik er niets van gevonden (hoewel ze vroeger echt gelig waren, niet zo bruin als nu).

Ondanks dat ik me aan alle voorschriften hield vond ik het allemaal wel best, maar krijg steeds vaker zo’n besefmoment inderdaad.

1 like

oh my god je maakt het alleen maar erger.
moedervlekken onverzorgd? doe normaal joh

36 likes

Afleidend. Ik had het over die tandkleur die onverzorgd lijkt.

Ik verzin dit niet hoor, ik ken mensen die dat echt vinden. Een kennis van mij heeft zelfs een grote moedervlek op haar gezicht laten verwijderen omdat ze het zelf echt afschuwelijk vond, terwijl ik het helemaal niet opvallend vond.

wel lief die foto van max in de kast

9 likes

Jeetje. Ik vind het echt heel raar wat je nu allemaal zegt, maargoed…

2 likes

Hear hear. Exact ons probleem. Nieuwbouw woning & overbrugging en huis moet over 4-5mnd in de verkoop. Eng eng eng