Coronavirus #3

Dertig besmette cliënten BrabantZorg hersteld

BrabantZorg, dat vanuit 35 locaties in Brabant zorg en ondersteuning biedt aan zo’n 6000 mensen, meldt dat er inmiddels ook alweer dertig ouderen binnen de organisatie zijn hersteld van het coronavirus. “Zij hadden milde tot ernstige klachten”, zegt een woordvoerder tegen Omroep Brabant

36 likes

dit. en onze babyvoeding is overal uitverkocht, drama!

Ja echt bizar hoe druk het is in de apotheek. Onze robot loopt 3 dagen achter. Bestellingen na 10 uur 's ochtends de komen zelfs niet meer binnen de volgende dag. En de meeste mensen hebben in februari nog voor 3 maanden opgehaald… iedereen wil ook meer dan twee doosjes paracetamol en ze snappen niet dat dat niet mag ivm tekorten. En dat wordt weer afgereageerd op ons. Echt blij als dit over is

2 likes

Ja he. Het is net zoals toen paar jaar geleden alle babyvoeding massaal verkocht werd. Toen was het ook al nergens te krijgen

Ik ben ook echt blij als het over is. Ik hoop echt dat de grote vraag deze week was en dat het de komende tijd beter wordt. Maar ik ben bang van niet,

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/patient-1-mag-in-italie-bijna-ziekenhuis-verlaten-net-op-tijd-om-mijn-dochter-zien-geboren-te-worden~a36b412e/

5 likes

Ik zit midden in een ICSI traject en volgende week zou ik een terugplaatsing krijgen van een cryo (ingevroren embryo).
Gisteren kreeg ik te horen dat alle behandelingen voor onbepaalde tijd stop gezet zijn door Corona.
Ik snap het wel, maar baal er echt onwijs van.
Bah, rot virus.

37 likes

Ik voel me vandaag ineens zo intens verdrietig. Alle afspraken waar je eigenlijk heen moet, worden omgezet in telefonische afspraken, verjaardagen etc gaan allemaal niet door en een nieuwe baan vinden is nu ook onmogelijk want alles word on hold gezet. Ik pendel nu tussen mijn thuis en mijn vriend zijn thuis en verder kom ik nergens. Als ik dan bedenk dat dit pas het begin is waarschijnlijk dan zakt me de moed gewoon echt even in de schoenen. :slightly_frowning_face:

9 likes

Zo ik snap zeker dat je baalt. Ik hoop echt dat dit allemaal snel voorbij is en dat je snel weer verder kan gaan met je traject,

1 like

We mogen vanaf morgen alleen langs om spullen te droppen :pensive:
Krijgt ze iig nog haar zoutjes die we voor dr gekocht hadden

1 like

Misschien omdat hij zelf in quarantaine moest? Via de webcam toespreken zou ook niet zo gewaardeerd voelen. Of dan krijg je idd LuckyTV taferelen

jeetje zeg das wel echt enorm rot nieuws zeg! Hoe begrijpelijk het ook is, het is wel een bizarre situatie zo. Ik hoop dat jullie toch redelijk snel weer verder mogen😘

2 likes

:sweat_smile: Ik moet medicijnen ophalen. Eigenlijk woensdag al, maar het was er steeds niet. Overigens was dat een fout van mijn huisarts. Maar dan wordt het dus misschien op zijn vroegst dinsdag. Heb het op zich niet meer heel dringend nodig, dus ik kan wachten. Maar bedankt voor de ‘waarschuwing’, haha.

1 like

ben ook echt heeeelemaal platgebeld vandaag voor thermometers. echt letterlijk wel 100 telefoontjes.

2 likes

Bizar he, ipv dat ze een beetje begrip hebben voor de situatie. Kan daar zo slecht tegen. Gelukkig heb ik vandaag ook veel lieve woorden gehad van mensen en die ons echt veel succes wilden wensen en bewondering toonden etc. Toch wel even fijn naast die ongeduldige k*tmensen. haha

7 likes

Ik hoop stiekem nog steeds dat ik morgen wakker wordt en dit allemaal een zieke droom is geweest

15 likes

Ik zie al op tegen het moment dat ik de pil en mijn astmamedicijnen moet ophalen. Ik stel het nu zo lang mogelijk uit om de apotheek te ontlasten. Ik durf er bijna niet voor langs te gaan, maar misschien moet ik toch ook niet wachten tot ik nog maar voor 2 dagen over heb.

1 like

Ik had vanavond een klein bosje tulpen aan mijn voordeur hangen. Met een paar paaseitjes eraan en een zelfgemaakt kaartje met een zonnetje: een beetje zon in deze rare tijd, stond er op.

69 likes

jaaaa :stuck_out_tongue:

pm me maar ff!