Coronavirus #3

Ik heb vanuit mijn huis al twee dagen op rij makelaars&fotograven gezien. Weet je zeker dat ze helemaal niks meer doen?

1 like

Ik heb zo een intense werkweek gehad en zo uitgekeken naar rust
 moet ik mijn rust nu niet gaan verpesten door alles bij te gaan houden over Corona
 herkennen jullie dat? Ben ook vaak de enige die allerlei nieuwsberichten doorstuurt naar anderen :face_with_hand_over_mouth:. Zit ik in een Corona bubbel ofz

Straks weer lekker borrelen via FaceTime met vriendinnen, scheelt dat zij er allemaal iets minder druk mee bezig zijn en ik zal niet de Corona journalist uit gaan hangen :nerd_face:

10 likes

Ik zit mezelf weer eens helemaal gek te maken. Keelpijn, beetje drukkend/pijnachtig gevoel op m’n borst en kortademig. Maar ik kan het mezelf net zo goed aanpraten omdat ik deze periode zo lastig vind. Pfff :frowning:

3 likes

In het huizentopic gaat t er ook over.
Wij hebben nu dus idd 2 huizen en de overwaarde gaat dus in het nieuwbouw huis
 dus fingers crossed :crossed_fingers:

Ik bedenk dan maar altijd dat het een ontzettend dure grap is om bijvoorbeeld van die facings op ten duur te vervangen en dat sommige mensen misschien dan ik de verre toekomst, afhankelijk van het materiaal, niet eens meer het geld hebben om er voor de tweede keer wat ‘moois’ van te maken.

Engeland nu ook een lockdown, die zijn wel snel van idee veranderd of vergis ik me nu?

3 likes

People are so dumb

2 likes

Ik lees “alleen” dat ze pubs etc sluiten, maar dat is geen lockdown. Of mis ik iets?

2 likes

Ja, had het er vandaag met mijn collega over. Dat je wakker wordt en beseft: dit gebeurt echt. Heel raar.

2 likes

https://www.netflixparty.com/

synchroon netflix kijken en tegelijkertijd chatten met je vrienden!! Chrome extensie, super makkelijk en leuk omdat je ook echt synchroon bent :biggrin:

8 likes

Oke dan gebruik ik de term verkeerd

Amen.

Even wat leuke dingen die ik tegen kwam tijdens mijn wandeling

88 likes

Ik mis alleen nog een zakje chips op het kleedje maar verder. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik wil trouwens ook een soort van oproepje doen nu. Je hoort overal dat mensen moeten stoppen met het hamsteren in supermarkten. Maar kunnen mensen alsjeblieft ook stoppen met het hamsteren van medicatie? Het is de afgelopen week echt ongelofelijk druk in de apotheken. Apotheken en groothandel kunnen de grote vraag op dit moment niet aan. Er zijn nog geen tekorten maar het is zoveel ontzetten veel in zo’n korte tijd dat er gewoon niet voldoende personeel is om dit te verwerken. In de apotheek waar ik werk zijn er deze week al meerdere mensen ingestort door de stress en de druk. De bezorgers draaien overuren doordat heel veel mensen alles bezorgd willen hebben en kunnen dit ook eigenlijk niet aan. Alsjeblieft stop met hamsteren!

26 likes

Ik kreeg zojuist het bericht dat we een besmette cliënt hebben op de afdeling (verpleeghuis). Ik ben er echt helemaal ontdaan van. Ondanks dat ik wist dat het mogelijk was is het nu heeeeeel dichtbij :disappointed:

Zo gek dat ik me een week geleden nog druk maakte om het teamuitje. En wat ik twee weken geleden dacht weet ik niet eens meer.

6 likes

Ik begin dus juist steeds beter waarom mensen hamsteren.
Ik ben niet bang dat dingen opraken, maar wel dat m’n kind ziek wordt, ik geen zetpillen meer heb en dan 2.5u in de rij kan gaan staan omdat we in een lockdown eindigen en er maar 2 mensen tegelijk de winkel in mogen.

Dat. Ofzo.
En nu heb ik 1 doosje extra in huis gehaald, maarja.

Ps. Ziek kan ook van tandjes zijn natuurlijk, of algehele dreumes malaise


5 likes

Aaah mijn oma had vandaag met hulp van de verzorgster ons gebeld. Ze begon ook te huilen, omdat ze er niks van snapt.
Hopelijk mogen we snel weer langs

7 likes

Mensen vragen nu opeens massaal hun chronische medicatie aan. Ook al hebben ze nog voor 40 dagen voorraad. Ben ook al meerdere keren verrot gescholden vandaag omdat mensen belden en ik vertelde dat ze het vandaag nog niet kregen.

4 likes

Ach :frown: :two_hearts:

1 like