Coronavirus #4

Dit gebeurt zeker wel. Een vriendin van me werkt in een ziekenhuis en de Belgische arts mocht de grens niet over tot die ook echt aan kon tonen dat hij echt in dat ziekenhuis werkte.

1 like

Waar lees je dat van dat bewijs?
Je draait het om. Er is geen bewijs dat je na milde klachten immuun bent. Dat is niet hetzelfde als dat je na milde klachten niet immuun bent.

Vergelijk het hiermee:
Er is geen bewijs dat alle rode auto’s op benzine rijden. Dat is niet hetzelfde als dat rode auto’s niet op benzine rijden.

Verder is niet bekend hoeveel antistoffen nodig zijn voor immuniteit dus daarom wordt er onderzoek naar gedaan.

5 likes

Dit is het eerste artikel dat me echt paniek geeft. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit nog zoveel maanden zal duren en dat onze levensstijl zo afgesloten zal worden. Als dit het vooruitzicht wordt, vind ik dat heel erg moeilijk te bevatten.

Gek genoeg maken mijn artsen-vriendinnen ook de onverantwoordste keuzes
 Daten en dan zoenen, lekker een weekend bij hun ouders chillen

Ik ben ook al de hele dag chagrijnig hierdoor.
Kut Corona ik ben je helemaal zat!

2 likes

Ik blijk die 29 jarige uit beek en donk te kennen. Werd net gebeld door een vriend of ik al wist dat G. Overleden was. Echt absurd dit. Ik heb zo te doen met dat gezin, gewoon alle 4 ziek, 1 op de ic, 1 overleden, 1 op een gewone afdeling en de andere thuis. Wat zullen ze zich verscheurd voelen.

1 like

Van dit soort berichten krijg ik erge angst :frowning:

Snap ik, al vind ik dat er wel dramatische aannames gedaan worden in het artikel. Vind zelf een jaar vooruit kijken echt ver, maar goed ik ben geen expert, dus mag er niet over oordelen.

Ik kijk niet meer vooruit en ook niet meer achteruit. Alleen nog met volle borst zonder beha vooruit.

24 likes

Staat al de hele dag op de.voorpaginas dus is geen “nieuws” meer. Waarschijnlijk had je dit al gelezen!

1 like

Ik niet🙈

1 like

Ja klopt maar niet dat van zijn gezin er nog 1 in het ziekenhuis ligt buiten zijn broer op de ic.

Dit is echt mijn nachtmerrie op het moment.

Jee wat heftig zeg. Sterkte!

1 like

Haha onder andere “paardenneuker”, “lullikker”, “kontface” en “achterlijke zakkenwasser van het zevenste knoopsgat”
Maar dan allemaal op zijn Limburgs :sweat_smile:

7 likes

De ouders van mijn puberale buren zijn net weggereden. Nu hebben ze allemaal vrienden uitgenodigd. Ik zie al 3+ fietsen voor de deur. Ik vind dit zo verschrikkelijk asociaal, om zo’n schijt te hebben aan de maatregelen, terwijl het een crisis is. Alleen om lekker biertjes te drinken. Wat zouden jullie doen? Mijn ouders vinden het overdreven als ik de politie zou bellen, maar het haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan

2 likes

Nee, van het feit dat de halve familie in t ziekenhuis ligt en overlijdt . Dat is toch verschrikkelijk

Daar krijg ik angst van. Het idee dat mijn familie ook zo eindigt.
Dat het dus kan gebeuren

Beschuitlul

1 like

Gewoon bellen

1 like

Ja en je betrekt het op jezelf ipv dat te erkennen en haar sterkte te wensen oid. Dat is gewoon niet heel chique, of je nou angstig bent of niet.

31 likes