Coronavirus #4

We zijn nog wel ff bezig geloof ik

afbeelding

8 likes

@Chuckie Maar begrijp je dan niet hoe slim dat virus is?! Hij weet dat hij niet moet gaan besmetten bij een pollen-nies. Net als dat hij begrijpt dat hij geen familie van je moet besmetten of je vriendje/vriendinnetje, want hij snapt relaties

2 likes

Blijkbaar :persevere: topic 4 alweer…

Het besmet toch alleen maar mensen die de overheid wilt?

2 likes

Boris Johnson ligt nu op de intensive care met t coronavirus.

Gelukkig is Lindemans, mijn fave lowbudget wijn, in de bonus bij de appie.

23 likes

Dat is best heftig zeg. Hoop dat die goed herstelt.

3 likes

Als de overheid dit echt expres zou doen, zou die dan niet allang iets bedacht hebben om die 5Gerda’s uit te roeien?! Of is het juist de bedoeling ze rond te laten hangen? Als vermaak :coffee:

1 like

Dankzij Cardi hoor ik haar dat steeds schreeuwen als ik Coronavirus lees :sweat_smile: :sob:

14 likes

Wow dat is echt wel heftig. Hij leek het zo luchtig mee te delen toen, niet gedacht dat het na zoveel dagen dan alsnog zo toe kan slaan.

Edit: kan natuurlijk zijn dat hij in zijn functie veel sneller op de IC belandt omdat ze extra voorzichtig met hem doen. Maar dan nog.

Toen ik mijn reis naar alcoholisme begon vond ik dit echt de crème de la crème van de supermarktwijn :joy:

13 likes

En ik denk ook dat hij met zijn functie amper momenten heeft om te rusten. En rust is toch wat nodig is om te herstellen

1 like

Dat is helaas het gevaar met Corona. Het kantelpunt is na een dag of 5 a 7.
Of je hersteld dan weer of je gaat hard achteruit.

6 dagen na het begin van de klachten is het gemiddelde dat mensen opgenomen worden

helaas niet

1 like

Ik heb ook begrepen dat je vaak sowieso een dag of 10 ziek bent en daarna ofwel beter wordt of het slechter gaat. Was het niet ongeveer 1,5 week geleden dat hij ziek werd? Dat zou dan wel in die tijdslijn passen. En los daarvan denk ik inderdaad wel dat hij eerder op de ic terecht zou komen, maar ook dat hij de afgelopen tijd niet per se rustig aan heeft gedaan, wat me ook niet bevorderlijk lijkt…

@Westwood zou je naar queen gaan? Even als reactie op t vorige topic. Mijn papa ook!

1 like

Ik dacht ook dat dit inmiddels algemene kennis was :roll_eyes:

1 like

:frowning: m’n moeder werkt in een verzorgingshuis en heeft zojuist koorts gemeten bij zichzelf. We hebben haar bedje op zolder opgemaakt en hopelijk valt het allemaal toch wel mee morgenvroeg…

Hoop dat Johson herstelt, maar laat dit een mooi voorbeeld zijn voor clownesque wereldleiders met schijt. Een maand geleden nog trots verkondigen dat je gewoon handen schudt in het ziekenhuis en nu op de ic-liggen.

31 likes

Oooh dat is ook leuk! Nee, ik zou naar dat concert van Fall Out Boy en Weezer en Green Day gaan in Groningrn

4 likes