Of steeds een mail naar het hele kantoor: ‘Ik ga nu naar de WC, ik denk dat het x minuten gaat duren.’
O alsjeblief niet, hahaha
“Gisteren bruine bonensoep met uienbrood gegeten. Ben 5 minuten weg, advies: 30 minuten wachttijd vanwege stankoverlast”.
Eerlijk moest ik bij een mondmasker paar weken terug ook wel even aan de afleveringen van de Handmaid’s tale denken dat ze allemaal bemondkapt zijn.
Iemand van ons hoofdkantoor heeft ooit de fout gemaakt om een mail naar alle kantoren en medewerkers te sturen met de boodschap: “Nee hè jongens, nou heeft alweer iemand mijn eten uit de koelkast opgegeten! Wie was het?”
Ik denk dat het 3 dagen geduurd heeft voor mensen vanuit het hele land stopten te antwoorden
ik ga nog stuk als ik er aan denk.
Een app ‘schijthuis’.
Dat je een reservering moet plaatsen en er een groen lampje gaat branden als iemand anders kan :’)
Ik heb vandaag vol verbazing de ig stories zitten kijken van een gezin dat naar de efteling was. Dat tot daar aan toe. Maar vervolgens zaten ze te klagen hoe vervelend alle maatregelen waren en dat het maar onzin was.
De grap vond ik ook dat ze aan het klagen waren dat de rijen lang waren omdat er minder mensen in de attracties mochten. Ehm ga een random corona vrije dag met mooi weer naar de efteling alsof de rij dan niet lang is 
Oef zag net deze beelden op het nieuws en ineens krijg je weer me hoe bizar de wereld is waarin we nu leven:
Moet je hem alleen wel na ieder gebruik ontsmetten 
Het ging hier na de vorige persco toch over wat het advies was voor aantal mensen thuis? Dat is dus idd gewijzigd per 1 juni.
En deze van nu.nl
Op mijn vriends werk is gisteren meteen een groot deel van het personeel ontslagen. Hij gelukkig niet, maar toch allemaal mensen die er al jaren werken. Heel heftig hoor
Ik was eerst heel stellig in mijn overtuiging over het openen van de bioscopen en musea: ik zou voorlopig niet gaan. Maar nu 1 juni dichterbij komt en ik steeds meer naar buiten ga, denk ik dat ik het toch snel weer ga proberen. Ik woon in een grote stad, dus hoef niet te reizen. Want naar Amsterdam o.i.d. zal ik voorlopig niet gaan.
Verwijderd denk een oude foto? Hoop het
Nou als ik dit zo zie… No thanks
Is dit nu? 
Ja ik.twijfel nu of het een foto is die oud is gebruikt ik denk het haast wel toch
in ieder geval ziet het er op de andere foto’s ook aardig druk uit
Maar dan denk ik je kan nergens plassen of iets
Ik denk eigenlijk niet meteen aan de IC’s maar 1,5 meter zit nu gewoon zo in mijn systeem dat ik een beetje in paniek raak als mensen dichterbij komen.
Ik dacht even iets te halen bij een ‘niet noodzakelijke winkel’ en ik merkte dat ik echt angstig werd door andere mensen.
*angstig ‘door’ andere mensen klinkt een beetje alsof zij het allemaal fout deden en dat was niet zo, ik vond alles gewoon heftig.
Ik heb het idee dat mensen die 1,5 meter steeds meer negeren. Net in de supermarkt (ging boodschappen halen voor m’n mamma) liep ik continue bijna tegen de muur zodat er gepaste afstand was, terwijl mensen gewoon twee of drie naast elkaar liepen … en zodra je er maar wat van zegt … iedereen volgt toch het nieuws en ontwikkelingen rondom de covid zou je denken.
Ja ik kreeg zelf ook het idee dat Zweden een van de weinige landen is die relatief veilig deze tactiek heeft kunnen passen omdat de zorgcapaciteit gewoon echt goed is? Vraag me ook wel af in hoeverre het een rol speelt dat Zweden ook dunner bevolkt is, want kan em dat ergens wel voorstellen, maar aan de andere kant zijn Amsterdam en Stockholm wel ongeveer even groot.
Blijf het gek vinden hoor, ik heb best wel veel Zweedse vrienden en kennissen en hun instagram stories zien er uit alsof er niks aan de hand is terwijl verder iedereen alleen maar over quarantaine praat.