Ik geef ook een hand maar de mensen moeten wel eerst langs onze beveiliging en dan moeten ze onder het streng toeziend oog van de beveiliging hun handen ontsmetten met handalcohol. Ik geloof dat ze zelfs instructies hadden gekregen om hoogstpersoonlijk de alcohol op de handen te pompen. Uiterst verantwoordelijke taak ook die ze super serieus namen. Heb er heel hard om moeten lachen toen ik dat hoorde, die mensen keken ook zo beduusd toen ze gedwongen werden hun handen te ontsmetten. Heb nog even handalcohol instructies gegeven want het leek helemaal nergens op. Niet dat het wat uitmaakt, maar als je het doet, doe het dan goed.
Ik hou de geheime internetbronnen en cijfers een beetje casual in de gaten en ik denk oprecht dat de conspiracy waar is dit maal haha.
Wat een schijt virus. Weet iemand wat de allereerste symptomen zijn?
En als mijn medisch opgeleide vrienden vage antwoorden geven en de overheid the silent treatment geeft, krijg ik er ook een naar gevoel bij. Geef aub echte cijfers.
Vindicat moet normaal leren doen hoor. Schijt bestuur.
Edit: sorry voor de hoeveelheid posts onder elkaar
Heb jij er ook veel last van nu in je werk? Mensen die denken dat ze Corona hebben oid?
Ik ben verkouden en moet best wat hoesten ook, maar geen koorts oid hoor en ben ook nergens geweest. Het is overduidelijk een simpele verkoudheid, maar iedereen zit meteen ieeh corona dat ik er gewoon van ga twijfelen??! Zo lame: ik wil niet meedoen aan de gekte, maar blijf dus wel maar thuis vandaag 
Ik was gisteren even bij de Hema en zat dus wat te kuchen (netjes in m’n elleboog hoor) en de vrouw naaste me rende zowat weg met een gezicht vol afschuw 
Ik moet vandaag naar een opening van iets en Heel Veel handen schudden. Zie er meer tegenop dan ik mijn man laat merken haha
Ik weet niet waar hij z’n informatie vandaan haalt of wie hij is, maar waarom zou een interventiecardioloog (die doorgaans geen millimeter verder denken dan ‘geen hartinfarct, niet meer interessant’), ineens de expert op dit gebied zijn? Er staat een lijstje ergens tussen die tweets uitgesplitst per ziekenhuis, ik werk in een ziekenhuis en kan je persoonlijk garanderen dat dat lijstje voor ons ziekenhuis van geen kanten klopt. Het aantal tests afgenomen tot die datum klopt niet (wij hadden toen al veel meer mensen getest) en het aantal positieve gevallen klopt niet (wij hebben geen positieve gevallen, hoewel dat lijstje zegt dat we er een aantal hebben). Als al zijn bronnen zo zijn kun je de betrouwbaarheid ernstig in twijfel trekken.
Mijn werkgever is dus zo’n bedrijf dat heeft aangegeven dat wij geen handen meer mogen schudden. Ik vind het zo’n onzin, en het grootste deel van mijn collega’s ook. Maar ja, het staat overal aangegeven en dus verwachten mijn patiënten inderdaad dat ik geen handen geef, dus ik hou me er maar aan om verdere verwarring te voorkomen.
Xoxo je conspiracy denker
Onzin
Onzin
Maar dit soort berichten zijn toch echt zo onnodig. Waarom trek in je twijfel wat mensen die hier verstand van hebben adviseren? Wanneer er aanleiding toe is zullen ze het advies aanscherpen. En ja, iedereen mag kritisch zijn, maar zorg dan dat die kritiek is gebaseerd op feiten en niet op dat het niet logisch “klinkt” of voelt.
Sorry maar je argumentatie slaat echt als een tang op een varken.
Goed om te horen! Ga er ook gewoon vanuit dat iedereen eerlijk is met de cijfers etc. Maar soms denk je toch, wat als? Omdat hij in het verleden wel gelijk heeft gehad geloof ik. Als je dan precies in dat gebied woont denk je wel ff, euhhh? Zeker omdat niet iedereen in mijn omgeving te spreken is over het ziekenhuis waar het vooral om gaat.
Haha sorry maar broodnuchter hier na je vorige bericht komt niet echt over
Waarom zouden Nederlanders dit niet willen???
Kan.
Willen ze wel. Jongens echt sorry. Ik haal het wel weg als het onrust stookt. Laat maar
Volgens mij mogen wij juist van geluk spreken dat wij in een land wonen met een fantastische gezondheidszorg. Luister naar wat de overheid en de artsen zeggen. Zij zijn nu de experts.