Thanks. Ik kom er wel uit. Doemdenker eerste klas en ik weet m’n ziektebeeld. Dus volgende week zit ik bij een goede psych.
Haha nee joh
Op een school in Haarlem is een besmetting met het coronavirus vastgesteld, bevestigt de GGD in gesprek met NU.nl, na berichtgeving van de NOS. De leerling van het Eerste Christelijk Lyceum had klachten na een vakantie in Noord-Italië, maar is desondanks naar school gegaan. De scholier heeft daardoor mogelijk anderen besmet.
Bron: nu.nl
Waaaarom zou je dan naar school gaan als je klachten hebt pff, nu mag straks die halve school wel getest worden
Jaa het zit ook in mijn irritatie, het lijkt me toch dat je een bord voor je kop hebt dan, zo lekker zonder erg.
Maarja het is makkelijk oordelen vanachter mijn laptopje zonder inhoudelijke info.
Haha ah no stress. Gewoon tussentijds niet aan je gezicht zitten en tussendoor als je nr de wc gaat goed je handen wassen?
Ik vind veel handen schudden altijd al vies hahaha
Het is jammer dat je dan niet het excuus kan gebruiken ‘ik heb net nog mijn nagels geverfd dus de zijn waarschijnlijk niet droog’.
Holy shit man, eerste persoon die is overleden
Zoveel sterkte voor familie en vrienden!
Hoop nou niet dat iedereen opeens gaat denken ‘zie je nou wel, we moeten conorona serieuzer gaan nemen’. Terwijl er binnen die leeftijdsgroep mensen vaak wel sneller overlijden met de normale griep.
Ja ik schrok ook heel erg maar 86 is gelukkig echt heel oud
Nederland staat op de derde plaats van economieën die het hardst worden geraakt door het Corona-virus. Bovenaan staat Taiwan en Zuid-Korea. Daarna volgen Nederland, Hongarije en Indonesië (China is als ‘veroorzaker’ buiten beschouwing gelaten), stelt Euler Hermes, de grootste kredietverzekeraar ter wereld.
https://www.ad.nl/binnenland/live-eerste-nederlandse-coronapatient-86-overleden~a66a9787/
Ik maag mij eigenlijk ‘meer zorgen’ over de economische gevolgen.
Ja is ook helemaal waar hoor, ik schrok gewoon van de push melding (daar stond niet direct over wie/wat het ging) en reageerde te snel in dit topic, op 86 jarige leeftijd ben je ook enorm kwetsbaar en al heel oud.
& de formule 1
NU.nl heeft het staan in de daadwerkelijke titel en bijvoorbeeld de Telegraaf in een soort ondertitel. Ook lekker sneaky qua indexering alles voor de aandacht. Pak die extra pageviewssssssssssssss.
Kreeg net ook een push melding van de Telegraaf op mijn laptop (hoezo eigenlijk, ik heb dit nooit ergens aangeklikt?) daarbij stond wel direct (86) in de titel.
Maar goed Telegraaf had wel als voorpagina “CORONA IS HIER” o.i.d. vorige week
Haha zou de Telegraaf meelezen.
Oja, veel beter
Waar blijft die goede oude tijd dat de journalistiek gewoon schreef over mensen die naar de huishoudbeurs gingen of dat Piet ook iemand gekend heeft die op locatie X is geweest waar nu een terroristische aanslag was gebeurd.