Coronavirus

Heb hier nog geen mensen zien hamsteren (provincie Groningen), maar was vanmiddag bij de Action en zelfs daar waren alle desinfecterende handzeepjes etc. helemaal op.

Ja, maar gewoon wat lang houdbaar spul wat we anders ook zouden eten. Dat roepen we al heel lang en soms hebben we geen zin om te koken en dan wordt t al snel bestellen. Nu hoeft dat dus niet. Dus niet per sé voor de corona maar t is wel de aanleiding geweest om het nu wel te doen. We hadden bijv. Alleen opvolgmelk, fruit, knijpfruit voor onze dochter en yoghurt/avondeten voor die dag in huis…

Nope, hier niet aan het hamsteren en ook geen mensen dat echt zien doen (hier ook provincie Groningen)

Ook besloten dat wij het nog heeeel lang zouden kunnen volhouden in samenwerking met mijn schoonouders (op 300m afstand) en mijn ouders (4km) :rofl: die hebben nog vriezers en voorraadkasten vol.

Whut? Hopelijk volgt de rest niet. Wil nog wel naar de bios kunnen :sob:

1 like

Nee. Nu moet ik wel zeggen dat wij sowieso boodschappen doen voor een hele week en ook 1x in de week brood halen voor die hele week. Pasta en rijst hebben we standaard wel een pakje/zak van in huis. En verder zien we wel.

Sorry maar ik heb echt het gevoel dat we nu een klein beetje, heel klein beetje, aan het doorslaan zijn…

En op mijn werk is een speciaal mailadres geopend voor vragen. Let wel, ik werk bij een overheid, niet bij iets medisch ofzo. Krijg gewoon zin om over mijn hoestende collega te gaan mailen :innocent:

2 likes

De dag die je wist dat zou komen…

1 like

Mag ik al vrij? Ik bedoel, moet ik al in quarantaine?

3 likes

Jaa vind ik ook. Las wel dat Universal te veel verlies heeft geleden aan Cats, dus dit is een goede smoes voor ze

Ah ja, ik had al geen moment het idee dat het ze echt om de gezondheid van mensen te doen zou zijn.

1 like

Ben wel benieuwd wanneer de eerste melding komt over mijn woonplaats, het is al redelijk dichtbij gevonden… In Dalen (Coevorden volgens de media).

Nooit! Maar word wel opgesloten in IJsland haha

7 likes

Ik ook maandag, gezellig!!

1 like

Tijdens het maken van de test. Het was leuk jullie gekend te hebben :sob:

1 like

Over 12 minuten! Fuck die gezonde plannen. Ik ga paaseitjes eten

7 likes

Ik las net dat er een of ander medicijn ingezet word dat gemaakt is door een Nederlandse farmaceut. Of dat nu echt klopt, het heet ch.loro.quine. ben benieuwd, zal geen wondermiddel zijn maar wel mooi als het helpt bij herstel.
(En die gast wordt dikke vette multimiljardair, ook leuk. Hij woont in zeewolde dus verdient wel een meevallertje)

4 likes

Ik ben echt zo bang dat mijn vakantie niet door kan gaan. Heb alles al geboekt voor 2 weken (zuid) Italië bij Napels in de buurt, eind april. Pff krijg echt stress van al die berichten vanuit Italië

2 likes

Een beetje misselijk

1 like

Gelukkig is het maar Geleen :joy::v:

1 like

Oh ik vind mezelf al een naar mens omdat ik het kut vind dat het is uitgesteld. Gelukkig is er nog iemand die het met me deelt :sweat_smile:

1 like