Crypto

hmm toch maar wat overzetten denk ik, nog meer hier die het niet vertrouwen?

1 like

Ja ik heb dus gister ook maar alles weggehaald
 Het zat mij echt niet lekker!

2 likes

Zijn er hier nog mensen met crypto bezig? Was er wel benieuwd naar omdat het hier zo stil is geworden.

Ik heb iig alles verkocht een paar maanden geleden en durf ook niet zo goed meer te investeren. Maar ik heb stiekem hoop dat we toch ooit nog een herhaling krijgen van die gekte in 2021.

Heb je dan niet juist alles met verlies verkocht?

Ik heb maar heel weinig crypto (ongeveer 500 euro inleg) en sta sinds een paar weken weer een beetje in de plus. Dieptepunt was het 300 euro waard denk ik. Ik ga het waarschijnlijk tot in den treure laten staan want heb dat geld niet nodig.

2 likes

Mwah viel wel mee qua verlies. Ik had al geen ‘betrouwbare’ crypto meer, die had ik eerder al verkocht met winst nog. Maar ik was een tijdje nogal fanatiek in het kopen en verkopen van shitcoins dus die heb ik toen uiteindelijk verkocht toen ze nog wel iets waard waren voordat ze helemaal zouden instorten. Maar daarna dus nooit meer iets bijgekocht omdat het maar bleef dalen.

2 likes

Heb het nog op ethereum staan. Maar doe al maanden niet meer kijken tbh.

1 like

Ik heb in 2017 voor ong 1000€ de eerste keer gekocht en dan systematisch blijven bijkopen ( kleine bedragen ). Ik heb op mijn hoogtepunt toch redelijk wat gehad, maar hier en daar afgehaald voor oa verbouwingswerken
 ik heb nog steeds vrij veel winst.

Ik laat ook alles staan nu

6 likes

Same :joy:

1 like

Waar is de xrp gang??? :moneybag:

1 like

Heeft hier iemand ervaring met Bitvavo?

Zou ff de zoekfunctie gebruiken

2 likes

Thanks. Zijn allemaal reacties van 2-3 jaar geleden en de wereld verandert snel, vandaar.

2 likes

Ik gebruik het idd al zo’n 2 of 3 jaar, stort elke maand een bepaald bedrag en koop daarvan dezelfde coins.

Als je specifieke vragen hebt, laat het weten, maar ben geen expert want ik handel echt niet actief.

1 like

Ik gebruik bitvavo net als @cappuccino, ik koop maandelijks wat BTC maar ben ook geen expert in traden.

1 like

gaan jullie cryptos ook zo goed? :tada: @Friemel wat gebruik je om actief te traden?

2 likes

Een nieuwsbrief over crypto herinnerde me ineens dat ik nog wat had staan. Is ineens echt 4x zoveel sinds de laatste keer dat ik keek.

Goede reminder voor mezelf om elke maand weer een klein bedragje te storten. Heb het een tijd niet gedaan, maar hopelijk wordt 2024 een goed jaar haha.

3 likes

Nou eindelijk weer eens wat groei in mijn projecten en BTC een nieuwe ath. Hoop dat die bullrun waar iedereen zo over roept er echt aan komt de komende maanden.

2 likes

Ja dat zou wel leuk zijn! Ik sta nu bijna op x2 met mn inleg maar nu begin ik te twijfelen of ik ‘op safe’ moet spelen of er maar gewoon vol in moet blijven zitten.

Volgen jullie bepaalde blogs/accounts op socials over crypto? Aanraders?

1 like