Dames met een maatje meer

NEXT of never fully dressed (laatste wel duur)

1 like

Bevalt de kleding van next een beetje? Met hoe de maat valt en hoelang het mee gaat?

Ik ben er wel tevreden over. Spul van NEXT zelf vind ik redelijk op maat vallen, maar dat je moet je echt voor jezelf proberen. Ze verkopen er ook allerlei labels dus dat kan ook weer verschillen. Retourneren is niet gratis maar gaat verder wel soepel vind ik.

1 like

Een deel van Next kan je ook via Zalando vinden. De prijzen daar zijn iets hoger maar wel makkelijker met retouneren.

3 likes

Studio 8 van Phase Eight misschien? Gaat tot maat 54 en kent ook een petite-lijn voor als je het nieuw zou willen kopen.

Waren er nog aanraders voor een wandelbroek? Dit is bij mij altijd zon drama dat ik meestal in een legging loop, maar daar wil ik eigenlijk vanaf. Ik ga sowieso wat passen bij de bever, maar ik vind de meeste broeken (vooral afrits) veel te strak bij de bovenbenen.

Ik heb de afgelopen… 15 jaar twee keer een wandelbroek gekocht na er heeeeeel veel gepast te hebben en ben allebei de keren bij Maier uitgekomen, enige wat paste bij zowel bovenbenen als taille bij mij en ze hebben een vrij brede range aan maten volgens mij. Afritsbroeken heb ik nog nooit eentje gevonden die paste maar ik zie wel dat ze die bij Maier ook hebben op de site.

1 like

Ik heb er gewoon een van de h&m :rofl:, maar tis wel gewoon een echte en valt heel ruim

3 likes

Hier ook al 5 jaar op zoek. Ik ben ook nog wel benieuwd naar revolutionrace. Heeft iemand toevallig?

1 like

Bij die afritsbroeken zit die rits altijd zo strak! heel oncomfortabel.

Ze zijn heel erg duur dus ik heb ze zelf nooit gepast, maar fjallraven heeft een aantal modellen met curved fit. Ze gaan tot maat 48 zie ik, ook met short / regular/ long lengtes.

Ja, maar fjallraven valt enorm klein. Ik heb 46/48 en pas deze bij lange na niet.