Dames met een maatje meer

Ooit opgericht door MySuperSweetLife. Ik mis dit topic hier. Dus, ik kopieer nog even snel haar opening tekst van het topic voor het EGF offline is:

Het lijkt me leuk hier om allerlei inspiratie, nieuwe aankopen en leuke kledingstukken te plaatsen/delen voor dames met een maatje meer. Wie schrijft er mee?

7 likes

Ik weet niet of dit oud nieuws is, HM heeft nu best veel kleding van de reguliere lijn tm maat 50!
Met name blouses en broeken. Alleen online. En staat dus los van de pluslijn.

3 likes

Mango violetta vind ik ook een mooie plussize lijn.

Ja die vind ik ook mooi! Alleen valt wel klein vind ik? River Island plus heeft ook echt leuke dingen vind ik, valt ook goed qua maat. Ik bestel altijd via Wehkamp.

1 like

Oh goed om te weten. Heb er nog nooit wat gekocht eigenlijk.

Ja waar ik normaal maat 44/46 heb, moet ik daar echt wel 48/50 van :roll_eyes: Ik knip die maatjes er altijd maar snel uit haha

1 like

Waar ik woon hebben ze alleen ms mode waar ik wel eens wat koop. Voor de rest is er gewoon niks vind dit zo jammer. Moet dus vooral online shoppen. Shop dan bij zalando, h&m plus of soms bij wehkamp, wil nog wel een keer bij asos shoppen zoveel aanbod daar.

Ik durf nooit zo goed te bestellen bij boohoo en new look omdat ik dat maar gedoe vind met retouren. Maar door jullie ga ik toch maar eens kijken

Boohoo zou ik persoonlijk niet aanraden! Wat een slechte kwaliteit was dat!

Boohoo is echt waardeloze kwaliteit, stof is vaak ook nog halfdoorzichtig :angry:

Ja en kleuren komen ook voor geen meter overeen met wat er online staat. Stoffen zijn idd echt van papier en plastic

Ja en retourneren kost vaak meer dan het product zelf!

1 like

Hi ladies! Ben opzoek naar een goede skinny jeans, die niet (zo snel) slijt tussen mijn benen. Hebben jullie goede (cheap) tips?

1 like

Ik zweer bij de Levi’s broeken, zitten altijd goed

Hallo leven jullie nog? Nog leuke saletips?

Hier ben ik ook benieuwd naar!

Van de week nog wel twee leuke bloesjes kunnen kopen bij de HEMA voor beide €10 ipv €25 :blush:

Geen sale tip, maar ik heb een wintersportjas en -broek besteld bij skiwebshop grote maten omdat ik in de winkels niks paste. Komt morgen binnen, dus ben heel benieuwd!

Mss te laat, maar heb je al eens gekeken bij Ulla Popken online? Duitse grote maten mode. Veel is “ echt Duits” maar de skikleding is mooi. En er zitten ook zo mooie kledingstukken bij. En ze hebben een jongere lijn. Untold het die geloof ik.
Heb geen aandelen hoor, maar zelfde frustratie als jij geloof ik.

1 like

Had wel de webshop al eens gevonden, wist niet dat ze er ook skikleding verkopen! Als mijn bestelling het niet is, ga ik daar eens kijken. Thanks voor de tip!

2 likes

Ski kleding voor grote maten is draaaamaaaaaaa, en/of heel duur als je eindelijk eens wat hebt gevonden in jouw maat.