Darkside crushes

Ik ben zelf midden dertig, en ik vind Ariana zeker nog wel heel jong, maar zo jong dat het darkside wordt zou bij met echt 18-19-20 zijn, en dat is ze niet meer…

Bill Hader van o.a. SNL en Barry

:woman_shrugging:

11 likes

Ik snap deze helemaal!!! Hij heeft gewoon ‘iets’.

Zal wel weer mijn rare expressieve gezichten fetish zijn maar ja :joy:

3 likes

Ik moet zo hard lachen om dit topic!

Ik heb Tywin Lannister van Got, 72 jaar :sweat_smile:

10 likes

Tom van Grieken want hij is voorzitter van Vlaams belang, extreem fout maar heeft zoveel charisma.

Herbert Flack want hij kan mijn opa wel zijn :sweat_smile:

5 likes

Die Herbert is van zo’n detective toch

1 like

Ja, van de serie Aspe die zich afspeelt in Brugge die ik altijd herbekijk om hem gewoon te zien spelen :stuck_out_tongue:

1 like

Ohhh ja dat keek ik altijd met m’n ouders! Love it.

1 like

afbeelding

:flushed:

8 likes

Hahhahaha

3 likes

HEEL, heel dark side. Het personage van Edward Norton in American History X. Super naar.

500

Add images

11 likes

images
Hans Teeuwen. <3

6 likes

Ik dacht even op deze foto dat het dinand woesthoff was!

1 like

Tijl Beckand :yum:

6 likes

Hij is natuurlijk niet heel standaard aantrekkelijk, maar ik vind hem ook zeker wat hebben. Geloof ook niet dat ik hem per se als darkside zou bestempelen. Waarom is hij dat in België wel?

1 like

Dit is voor ons ook keihard Darksided

2 likes

Haha ik blik even terug. Ik lach nu echt om het feit dat ik dit toen nog als een darkside crush beschouwde :see_no_evil: Veel gebeurd in een korte tijd

1 like

Ik zou hem doen

7 likes

Weetniet of ik deze al heb gepost. Hij was o.a. de vriend van Monica in Friends. Geilste snor ooit.
.

20 likes

Het is niet echt darkside, maar niemand snapt me als ik dit zeg. Ik heb echt een thing voor Jaap Jongbloed. Vooral als hij een mooi pak aan heeft.

9 likes