Darkside crushes

Na gisteren moet hij weer even hier langs komen:

En dan helemaal als hij van die foute Duitse teksten zingt…:heart_eyes::blush::crazy_face:

11 likes

Ik vind Thomas Olde Heuvelt heel geil als hij Nederlands praat in zijn Instagram Stories… hoop dat ik niet de enige ben haha. (In het Engels vind ik 'm niet sexy.)

1 like

Wie is dit

Maar hij praat wel alsof iedereen om hem heen achterlijk is.

Was je naar een concert?

Ja, ben in Gelsenkirchen geweest.

Ben zo jaloers… :weary:

1 like

Het was ook heel erg de moeite waard . Sorry :blush:

Omg ben elke keer aan het glibberen als ik hem zie :heart_eyes:

1 like

Tom Waes. Voor mij een beetje dark vanwege de leeftijd. Maar mann elke keer bij Reizen Waes denk ik: “mag ik mee?”

25 likes

afbeelding

Ik weet niet wat het is, maar deze man maakt echt iets in me los hoor.

8 likes

image

Mads Mikkelsen als Hannibal. Ik begrijp er ook niks van maar ik zou 'm doen.

20 likes

Omg moet effe een dweil erbij pakken

19 likes

Omg jaa ik heb ook echt een diepe crush op Mads! :heart_eyes: Maar vind hem niet per se dark side (oke misschien als Hannibal personage)

Ja je hebt gelijk, ik had 'm nog niet uit zijn trois-pièce kostuum gezien haha (en vond 'm aanvankelijk maar een vreemde verschijning)

:drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

2 likes

Behoort Enzo Knol in dit topic of past ie bij superhete mannen? Het voelt voor mij toch een beetje als een guilty crush ofzo haha.

Die past zeker in dit topic

Past Ariana Grande in dit topic? Ze heeft onder volwassenen niet zo’n goed imago geloof ik. Onder kinderen en tieners is dit sowieso niet darkside, maar ik ben flink wat ouder natuurlijk hahaha

3 likes

Love her! Maar ik vind haar niet darkside, maar dat vind ik sowieso niet snel. Uitzondering natuurlijk voor engnekken als Baudet of echt mensen van wie het uiterlijk over het algemeen als onaantrekkelijk worden gezien. Maar ze is natuurlijk wel conventioneel mooi, en volgens mij is ze toch ook niet zo heel jong meer, ergens midden twintig?

Oei, ik ben eind twintig en voel me nu al helemaal oud. Als Ariana al niet heel jong meer is haha.

1 like