Darkside crushes

IEEEEL brits accent. Nee dat gaat hem niet worden voor mij hahaha

Voor de liefhebbers. Echt neeeee ewww. Dat dikke accent vind ik zo vreselijk. Ja ik vind dit heel darkside.

1 like

Ik ben echt verliefd op hem hahaha

2 likes

Doet zijn accent dan ook wat voor jou? Dat is voor mij sowieso al nummer 1 afknapper. Getsie. Die mij maar dan een overdreven laag Vin Diesel/Xzibit stem. Droog compleet op van mannen met een Brits accent en vind echt niks knap aan die man. Maaaar uiteraard is het wel leuk om een crush op een celeb te hebben dus ik zou als ik jou was zoveel mogelijk interviews enzo op YouTube opzoeken. Dat deed/doe ik ook altijd als ik een crush heb haha. :heart_eyes:

1 like

Ik vind het wel sexy ja. Maar het is meer het totaalplaatje denk ik. En hij is super getalenteerd en dat vind ik ook heel leuk. Hij rapt!! En hij acteert gewoon goed. Altijd van die lekker rauwe rollen.

3 likes

BlushingBitesizedIlladopsis-size_restricted

Hij lijkt wel een beetje op Denzel, dat maakt al veel goed voor mij :ghost:

1 like

Ik vind dit het mooiste cadeau ooit.

1 like

Idris heeft toch helemaal niet zo’n heel dik Brits accent? Vind het juist heel licht, bij een dik Brits accent denk ik aan Mancunian (à la Liam Gallagher) of Geordie ofzo. Of heel cockney of juist extreem posh, maar dat heeft hij ook niet…

2 likes

Idris Elba? Meer Idris ElBAE hahaha :joy: sorry

6 likes

afbeelding

18 likes

Holy fuck dit is dark

Edit: wie is het? Ik herken hem wel maar weet het niet meer

3 likes

Hahahahaha gekkies! Dat is Jay(?) van America’s Next Top Model joh.

10 likes

Ah ja! Thanks.
Hij heeft een beetje de glimlach van de zoons van Hans Kazan (die met de bandana en die ander)

2 likes

Ik zat in bad en moest aan hem denken dus ik dacht deel het even met jullie

1 like

Oh jeetje hahaha nee zo dark ben ik nou ook weer niet hoor

1 like

Jij bent echt zo’n aanwinst voor dit forum, dat wist je al maar toch. :clap:t3:

1 like

The Russian

1 like

8 likes

YES :drooling_face:

Waarom is deze darkside? Hij is echt heel populair en speelt geen slechterik o.i.d. :blush: