Darkside crushes

Echt?? Haha ik weet niet mn vriendinnen verklaren mij voor gek daarom

Antoni van queer eye. Niet echt dark side, maar wel gay en daarom al helemaal niet bereikbaar :sleepy:

:heart_eyes: :scream:

bij nader inzicht toch niet dark crush, dus bij dezen iemand anders:

Brian van Placebo

3 likes

Haha echt? Er zijn ontelbare fan accounts op Instagram en volgens mij werd hij hier onlangs ook positief besproken (in het WJEKW? Of het series topic, ik weet het niet meer) :blush: Maar smaken verschillen natuurlijk. Misschien vinden je vrienden hem te nerdy? :joy:

In welke wereld is dit dark side :joy: hij is toch gewoon super knap?

2 likes

The Russian :heart:

1 like

Dat heb ik echt compleet gemist!! Ik ben ook pas bij seizoen 1 dus weet nog niks van een fandom af hahaha
Dan is het idd niet echt darkside

afbeelding

13 likes

Antoni is niet gay! Volgens mij identificeert hij zich als fluid. Heeft ook vriendinnen gehad. Dus toch minder darkside haha

7 likes

Oh hahaha, nou aan dat fandom op IG mis je weinig. Allemaal 13-jarigen met teveel vrije tijd die de hele dag collages en foto slideshows posten met emoji’s erbij :joy: Ik volg de acteurs zelf trouwens wel, ze zijn nu bezig met het filmen van s4.

3 likes

Ik vertelde laatst ook tegen een vriendin dat ik een huge crush op hem heb en zij zat daar: waarom???

1 like

Jack White

5 likes

Per ‘Dead’ Ohlin van de black metal band Mayhem. Hij heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd op 22-jarige leeftijd. Heb echt niets met metal maar zijn verhaal intrigeert me.

1 like

Hank van Breaking Bad

7 likes

Ooooh vind je hem echt darkside? Ik vind m echt heerlijk maar nooit als darkside beschouwd. Nouja, misschien een tikkeltje als hij heel erg lacht en je zn tandvlees helemaal ziet.

afbeelding

afbeelding

afbeelding

4 likes

Boh jawel. Net een vampier haha. De clip van Blunderbuss is ook echt heerlijk.

1 like

Vind hem op die foto rechts inderdaad wel een mooie man, maar wow, heb de wikipagina even gelezen, heftig en bizar allemaal. Ook de fout gemaakt om door te klikken naar de wikipagina van het album met die foto… En nu een hele deep dive aan het doen in de Noorse Metalscene, die kerel die die foto heeft gemaakt is later dus blijkbaar vermoord door weer een andere muzikant…

1 like

Waanzinnig verhaal he. Ook dat die kerel stukjes schedel van Dead heeft weggegeven… Toen ik per ongeluk op dit verhaal stuitte, ben ik ook voor een paar uur meegezogen door steeds door te klikken. Zo luguber maar tegelijk fascinerend.

2 likes

wat een heftig verhaal

Hij doet de planningen van twee overvallen, wat is daar ‘geen slechterik’ zijn aan?

Dan is bijna iedereen in die serie een slechterik, want heel veel personages zitten in zijn team. Volgens die denkwijze is ook iedereen uit series zoals OITNB een slechterik. Ik kijk zelf liever hoe een personage zich verhoudt tot anderen. Een overval plannen is natuurlijk een slechte daad, maar hij probeert het wel zo ethisch mogelijk te doen (daar komt alleen weinig van terecht :joy:). In die serie zou ik bijv. eerder Inspecteur Sierra of Berlin als slechteriken bestempelen.

1 like