Darkside crushes

Yep, onwaarschijnlijk sexy in deze rol.

1 like

Hij lijkt niet zo darkside

Maar wel als Arthur foooking Shelby

20 likes

Sowieso al die Peaky Blinders mannen :drooling_face:

7 likes

images%20(1)

hqdefault

Luciano Acuna

1 like

Hahaha ik hoorde dit ook echt met een schots accent :joy:

5 likes

Waarom is deze man darkside? (oprechte vraag, ik ken hem niet, en google zegt me weinig meer dan dat hij een acteur is)

1 like

Ik vind hem een beetje fout door zn stijl, komt wat aso over met die enorme kettingen.

1 like

Ah vandaar. Is mss wel een beetje zo idd. Ik was al bang voor allerlei nare dingen die hij had uitgehaald ofzo, valt gelukkig alles mee dan :smile:

2 likes

Heel dark wel

4 likes

Haha ik moet meteen denken aan first dates

1 like

Heel erg heftig dat je niet een hevige afkeer voelt tegen zo een monster maar een crush.

Er zijn wel meer seriemoordenaars gepost in dit topic.

Dat was ook mijn eerste reactie, maar toen bedacht ik me dat ik deze man ook aantrekkelijk vind:

En die was toch nog wel een tandje erger…

10 likes

Dit is een niet alleen een seriemoordenaar maar ook een pedofiel/kinderverkrachter. Die kinderen maaaandenlang heeft misbruikt, gemarteld en heeft laten verhongeren.

Maarja toevallig herken ik hem en die andere niet. Schrik hier gewoon van.

Jeffrey Dahmer heeft hoofden opgegeten en tientallen jonge jongens verkracht. Is ook erg.

1 like

Wat ik zeg, herken toevallig deze man en krijg de rillingen over me lijf bij het idee dat deze man nog recht heeft op leven.

Ja, dit is nou eenmaal het darkside crushes topic. Ik vind het ook beyond afschuwelijk wat hij heeft gedaan, maar ik vind het geen lelijke man.

1 like

Tekenfilmfiguren zijn ook darkside toch? :joy:

image

:joy:

En ik was als kind ook altijd verliefd op Dexter van Dexter’s lab hahaha

Dit waren toch wel echt mijn main tekenfilm crushes hahaha. Een vriendin en ik waren dit laatst uitvoerig aan het bespreken, en toen maakte ze mijn vroegere crush op Dexter belachelijk, terwijl zij vroeger verliefd was op Johnny Bravo. En toen wou zij beweren dat haar crush beter was, maar sorry hoor I beg to differ, Johnny Bravo woonde nog bij zijn moeder en kon eigenlijk niks, terwijl Dexter echt fucking slim was en waarschijnlijk super ver gaat komen in zijn leven en wellicht multimiljonair is voordat hij 20 is. Daar was ze het uiteindelijk wel mee eens…dus… I showed her hahahaha :joy:

Edit:Omg ik lees nu pas echt de discussie over seriemoordenaars boven, kom ik met mijn Dexter’s lab hahahahahaha :joy:

31 likes

Wie is dit? Ik vind hem wel snoetig

1 like

Dat is dan weer niet zo snoetig

5 likes