Ik bedoel meer dat ik op de hoogte ben van wat hij heeft gedaan. En dacht bij darkside niet echt aan kinderverkrachters oid, maar ieder zijn crushes he.
Bedoelde het niet passief agressief, maar klinkt inderdaad wel zo. Sorry.
Schrik er gewoon van dat niet iedereen een zware afkeer heeft tegen zo een monster, kan het moeilijk uitleggen.
Was inderdaad niet nodig en een beetje onaardig.
@Luzarl Sorry, bedoelde je niet persoonlijk aan te vallen. Maar wil gewoon heel graag dat iedereen hem haat.
Ik heb niks met die man, ik vind zn hoofd gewoon mooi.
Ik had hem hiervoor ook nog nooit gezien, wellicht dat ik anders anders naar hem had gekeken.
Nee dat niet. Maar heb toen ooit een documentaire gezien en dat vond ik zo vreselijk. De rillingen lopen over me lijf als ik hem zie. Zo in en in slecht.
Maar wat maakt hem dan erger dan bijvoorbeeld een Jeffrey Dahmer of Stalin, die hier ook gepost zijn (Stalin ook al voordat ik hem postte overigens, ik was niet de eerste en ben vast niet de laatste die voor de mooie ogen van Young Stalin valt)? Is dat dan die docu waardoor je een heftigere reactie op hem hebt dan op die anderen, of vind je het echt verwerpelijker wat hij heeft gedaan dan wat die anderen hebben gedaan?
Nee dat niet. Herken hem gewoon gelijk. Moet zeggen dat ik Stalin of Jeffrey Dahmer niet zo snel zou herkennen, waarschijnlijk omdat ik niet zo bekent ben met hun. Probeer niet te veel van dat soort dingen te lezen want word er echt naar van.
Godver hij is echt prachtig
Show me!
Hoe heet die gozer eigenlijk dan ga ik me zelf zoeken. (Zin in)
Edit:
Lol helemaal van slag. Hem zoeken, niet mezelf zoeken.
Haha, volgens mij is er miscommunicatie hier en dacht @kali dat je Stalin bedoelde (dacht ik in eerste instantie ook).
Deze Franse Baudet heet Julien Rochedy
Hahaha kan iemand alsjeblieft Julien voor me photoshoppen met ontbloot bovenlijf en tattoos
Maar je kan er wel leuk mee rijmen…
Hij is ook helemaal niet ruig though hij is juist superlief. En z’n kind heeft hetzelfde kapsel haha gouden man is dit
Evert in gooische vrouwen. Echt zo vreeeeeselijk kak dat ik het geil vind ofzo
Jeetje pietje
David Kross op een te jonge leeftijd
Oh ja maar hij is ook zo cuuuute
Zijn zoontje zit bij een vriendin van me in de klas (zij is docente) en hij schijnt echt een super leuke man te zijn, echt heel vriendelijk.