Darkside crushes

Huh dit is toch Dave Hause? Vind je hem fout ja? :stuck_out_tongue: Ik vind hem wel cute

Voor mij is een darkside crush ook iemand die veel ouder/jonger is dan ik

Volgens mij was het tijdens de opnames van pumping iron maar snap die cognac ook niet zo :thinking:

Oke deze is wel dark

46 likes

Mag ik hier omg’en?
Hahaha dit is wel een biecht hoor

9 likes

Ja mag wel hoor omg ook op mezelf :joy:

6 likes

Ik ook, ga ze morgen posten
#cougaralert

2 likes

Ik kijk hier zo erg naar uit, vermoedelijk wordt dit het hoogtepunt van m’n dag.

2 likes

Kreeg altijd kippenvel als hij opeens in de camera begon te praten :redface:
Fijn dat ik niet de enige ben!!!

1 like

Ja klopt! Vind hem wel een beetje fout, vooral omdat hij best oud is en ik tegelijkertijd een crush op z’n broertje heb, haha!

1 like

@Briseis @kali

Here we go

Één van hun heeft wel een respectabele leeftijd, maar de rest… :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Ja love rare crushes.

Bij Dark was ik wel redelijk in de ban van Oliver Masucci. (Lijkt ook wel op Mads Mikkelsen, maar die vind ik meer conventioneel aantrekkelijk)

Als je gezicht wel bij deze rol past...

Oh en geldt dit als darkside?

Dit is meer vanwege de leeftijd, want zelfs halverwege de 70 vind ik hem foxyyyyy

6 likes

Ty Dolla sign

en dan vooral als ie super vulgair zingt/rapt.

Haha wat grappig dat er veel jonge jongens tussen staan. Mijn (dark side) crushes worden steeds ouder :joy:.

Niet echt darkside maar wel fout?
Maurizio Arrivabene :hearts:

Oke grapje dit zijn gewoon crushes, i’m out :laughing:

11 likes

Afbeeldingsresultaat voor peter capaldi

Peter Capaldi als The Doctor in Doctor Who.
Hij heeft echt zo’n muizenhoofd, maar toch vond ik hem daarin echt aantrekkelijk. Vooral met z’n Schotse accent.

5 likes

Christoph Waltz :tired_face:

15 likes

34 likes

Benedict Cumberbatch als Sherlock. Gewoon zonder context doet hij me niks, niet mijn type. Maar in z’n rol…Ik heb een ding voor lijzige en intelligente personages :unamused: Ik vind professor Snape ook sexy…

Benedict-Cumberbatch-Sherlock-

10 likes

Omg ja Art :smirk:

1 like

Marcus Lemonis, voor iedereen die ‘The profit’ kijkt hahaha. Ja vet raar I know maar hij heeft gewoon iets?

3 likes