Darkside crushes

26 likes

Hahhahha droog

1 like

Jaaaa fp jones. En zijn zoon, allebei.

4 likes

Kevin Spacey is best wel Darkside :no_mouth:

3 likes

OMG op mezelf

13 likes

Jaaaaaa, ik kwam om hem te posten! :heart_eyes:

1 like

Ahaha die onderste foto ben zo geïntrigeerd, wat zou de instructie van de fotograaf hierbij zijn geweest?

Weet niet of deze echt telt, maar: Niek Roozen. Omdat hij net een piecie te jong is en ik dat hele knullige minderjarige aan hem juist leuk vind (al is ie nu wel 18+ hoor, hij komt uit 1997).

6 likes

Huh dit is toch Dave Hause? Vind je hem fout ja? :stuck_out_tongue: Ik vind hem wel cute

Huh maar wat is hier dan Darkside aan? Rupert Graves staat al sinds A Room with a View uit de jaren 80 bekend als knappe man. En Lestrade is (in Sherlock dan) toch ook niet vervelend?
Ik ben echt benieuwd waarom dat volgens jou hier hoort haha.

Dat gevoel heb ik bij meer posts in dit topic en zijn voorganger maar deze sprong er wel uit.

1 like

Voor mij is een darkside crush ook iemand die veel ouder/jonger is dan ik

Volgens mij was het tijdens de opnames van pumping iron maar snap die cognac ook niet zo :thinking:

Oke deze is wel dark

46 likes

:drooling_face::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops:

1 like

Mag ik hier omg’en?
Hahaha dit is wel een biecht hoor

11 likes

aah ik heb best wel veel underaged insta crushes tegenwoordig echt niet oké

2 likes

Ja mag wel hoor omg ook op mezelf :joy:

6 likes

Ik ook, ga ze morgen posten
#cougaralert

2 likes

Ik kijk hier zo erg naar uit, vermoedelijk wordt dit het hoogtepunt van m’n dag.

2 likes

ah yesss cougars unite
ik probeer ze allemaal weg te klikken, maar zal de volgende keer ook hier posten.

ik kan alleen nu op noah centineo komen maar die is op zich “al” 20.

zat laatst ook schaamteloos te flirten met een jongen van 18 en serieus over nagedacht hem gewoon mee te nemen naar huis. in my defence dacht ik wel dat hij minstens 21 was. echt heel vreemd want tot m’n 25e viel ik alleen maar op minstens een paar jaar ouder?!

1 like