Darkside crushes

Ik vraag me echt af of mensen het bericht liken omdat ze hem ook sexy vinden of omdat het een ‘echte’ darkside crush is.

Anders is dit echt de eerste keer dat iemand het met me eens is over Sylvester Stallone, normaal reageert iedereen altijd zo geschokt :no_mouth:

1 like

Ik snap je wel :no_mouth:

Ik word meestal voor gek verklaard, maar Lil Peep zal altijd wel mijn crush blijven =’)

Add images

5 likes

Echt een schatje!!

1 like

Milan in deze vlog. Damn!

:heart_eyes::heart_eyes:

Ik bedacht me er net eentje omdat ik naar Rammstein aan het luisteren was: die zanger dus.


Volgens mij is hij echt gestoord (en oud). Maar wel een ultiem alfamannetje. Ik ben een simpele ziel :woman_shrugging:

Edit: nog een soortgelijke: ik ga ook echt goed op die zanger van Depeche Mode in dit filmpje. Weet niet precies waarom. Aan de dansmoves kan het niet liggen :joy:

8 likes

Heb letterlijk bij beide hetzelfde hahaha, zo raar

2 likes

James-Gandolfini-1-600

Tony! Ik ben altijd erg in de war door mijn gevoelens als ik The Sopranos kijk en ik denk/hoop dat mijn crush vermomde bewondering is voor zo’n goed neergezet en diepgaand personage, maar :cupid::woman_shrugging::woman_shrugging::woman_shrugging:.

7 likes

image
Toen ik 9 was

Ik snap nu niet meer waarom

23 likes

Mijn theorie is dat hij echt super charmant is in vergelijking met Jan-Peter Balkenende.

9 likes

Ik weet nog niet wie hier het ergst is, maar ik twijfel tussen Wouter Bos(die tanden!) En de zanger van Ramstein

2 likes

Dat gevoel voor Tony is heel herkenbaar! Ik heb het zelfde. Denk dat het te maken heeft met de liefde voor zijn gezin en dieren. En omdat hij de baas is ofzo. Ik heb het zelfs met Pablo Escobar in Narcos… :thinking:

4 likes

17 likes

Ross haha

10 likes

Oh ik snap de associatie wel! Maar WAT een kut vertolking van dat nummer zeg haha, sorry.

2 likes

:joy:

8 likes

Kom maar door

16 likes

Ja deze sowieso, damn.

1 like

Ik weet nog steeds niet of dit nou een darkside crush is, omdat de één het volledig met me eens is maar de ander me voor gek verklaart.

Maarrrrr Ragnar Lothbrok.

12 likes