Goeie hemel ja, Jude Law als paus.
En dan hoeft ie niet eens per sé in zwembroek te lopen, gewoon in witte soutane en met witte solideo, knipogend is al fantastisch.
Edit oké ook in zwembroek.
Ik kijk enorm uit naar The New Pope.
Goeie hemel ja, Jude Law als paus.
En dan hoeft ie niet eens per sé in zwembroek te lopen, gewoon in witte soutane en met witte solideo, knipogend is al fantastisch.
Edit oké ook in zwembroek.
Ik kijk enorm uit naar The New Pope.
shang van mulan
misschien hadden we een cartooncrush topic moeten openen
Tja, waarom voelen mensen zich aangetrokken tot een man of vrouw? Of tot Stalin of Putin? Of tot een drugsverslaafde zanger? Of, uit bijvoorbeeld jeugdsentiment, voor een cartoon karakter, soapie of afgekeurde backstreet boy?
Sommige vallen op de vrouw van een racist, de ander op Peppa pig
Je vraagt waarom mensen een crush krijgen op een bepaald beeld. Want dat is het. Een beeld.
Of dat nu Leonardo DiCaprio is, of een anime karakter. Het is beide “fout”, onmogelijk en ontastbaar.
Haha zij is niet echt darkside toch? (Behalve in haar keuze voor mannen ) verder is ze een vrij standaard schoonheid vind ik
Haha agreed! Ik zwijmelde toen ook weg hoor haha.
ik vind wallen dus best wel vaak iets aantrekkelijks hebben
Pff gewoon ze allemaal en Adil ook
Dit is toch allemaal totaal niet darkside? Zijn gewoon conventioneel mooie mensen @Luzarl.
Maar veel dingen hierboven ook trouwens.
Hahha gaat ook meer om de rol die ze spelen, in mijn hoofd worden ze nog knapper
Zulema jaaa😍
Ik moet zeggen dat ik wel echt een hardnekkige crush op Niles heb gekregen na de zoveelste keer Frasier kijken