Darkside crushes

Oh god ja, in die categorie

14 likes

Dan hoort deze ook in dat rijtje, Amado uit Narcos Mexico

4 likes

En Pacho dan??

1 like

Hmm nee Don Pacho doet het niet voor mij

Edit: hoewel, ik kwam net deze foto tegen :heart_eyes:

3 likes

Het is ook meer darkside omdat hij openlijk homoseksueel is maar hij heeft zo veel macht en dat terwijl hij zijden bloesjes draagt :joy:

3 likes

Ik durf dit bijna niet te posten (is wel alleen vanwege z’n looks btw niet vanwege z’n persoonlijkheid)

18 likes

Je kan alles over Scott zeggen, maar hij is zeker niet lelijk :smirk:

3 likes

Ik heb volgens mij al mijn hele leven een darkside crush op Snoop! Hij heeft echt een freaky speelse vibe waar ik vet goed op ga, Idc dat het een vage lelijkerd is. :pleading_face:

16 likes

Ik wil zijn haar!

2 likes

Ik denk dat hij het oprecht supergoed zou doen als hij een beauty/hair care youtubekanaal zou starten, hij verzorgt zichzelf volgens mij echt goooed! Selfcare king. :joy:

3 likes

Ooh ja, zijn haar is altijd mooi gewrapped met een zijden sjaaltje of bonnet. Het glanst ook zo mooi :pleading_face::pleading_face:

2 likes

Tom Kaulitz, maar dan wel deze versie:

afbeelding

Versie anno 2020 mag ook, maar deze nog beter. Heb nooit iets met Tokio Hotel gehad, maar zag ooit op TMF een videoclip van hun. Darkside crush is nooit meer over gegaan :joy:

12 likes

Haha ja ik twijfelde nog, maar er worden hier 8 van de 10 keer fotomodellen gepost die 1 x een bad guy hebben gespeeld in een film ofzo dus ik vond hem wel darkside en niet conventioneel aantrekkelijk genoeg voor dit topic. :joy:

4 likes

Ik dacht juist Snoop Dogg is toch sowieso darkside om wat hij allemaal heeft uitgespookt in z’n verleden? Maar wat dat precies allemaal is?

Ik vind hem anti aantrekkelijk om te zien maar in tv shows waarin hij wel eens tevoorschijn kwam (geen idee meer welke) vond ik hem altijd wel leuk.

Is hij darkside??? Ik vind hem juist het toonbeeld van een nette nederlandse man

Ok dat van die kleine handen had je niet moeten zeggen :sweat_smile:

4 likes

Hou op! :disappointed_relieved:

Ik hoop eigenlijk later thuis te komen met een soort Wim Kieft, maar het zal wel een Mocro Mafia typ worden

Niks mis met gladde hoor.

1 like

Hahah die heb ik hier ook gepost

1 like