Darkside crushes

Neeee deze twee in één categorie past ZO niet in m’n hoofd.

Peter is een beetje bad boy, Lubach is vanille

Hahaha ook voor Arjen heb ik een speciale plek in m’n hart <3 Zou graag een gele regenjas met 'm delen :heart_eyes:

Ik snap die RAL9010 niet. Als ik het google kom ik op verfkleuren?

RAL9010 is de kleur wit die bij de meeste mensen op de muur / kozijnen / etc zit.
Inclusief ondergetekende.

8 likes

Haha, ja dat dus. Zo’n lekker ultra basic ‘off-white’ kleurtje :sweat_smile:
Effectief, maar tering saai. Net als Arjen dus in mijn ogen, don’t kill me.

(hier trouwens ook op de kozijnen hoor…)

4 likes

Oke, ik snap de associatie!

En ik weet meteen welke verf ik waarschijnlijk wil hebben in mijn toekomstige huis.

2 likes

Mike van Breaking bad/Better call Saul :woman_shrugging:

6 likes

volgens collega’s is hij mijn ideale man. :joy:

1 like

Thanks, heb dat gisteravond meteen gedaan haha.

1 like

Lalo Salamanca

9 likes

Hans Teeuwen. Totaal niet mijn type. En ik vind zijn neusgaten veel te groot. Maar hij heeft iets dat ik heel intrigerend en eh… sexy? vind. Vooral als hij zo wild aan het briesen is.

8 likes

Haha briesen is echt het goede woord :rofl:

8 likes

Ben After Life aan het kijken en phwoar

image

image

4 likes

Whaha hij speelt het echt geweldig hè!

1 like

Talibanleider Haissam Haqqani van Homeland. Als je de acteur buiten deze rol ziet is hij nog leuker (maar niet meer dark, gewoon lekker :smirk:)

17 likes

Heb net sinds tijden weer eens The Mummy gekeken en damn, ik ben nog steeds verliefd op Imhotep. Vond het als tiener altijd al jammer dat hij niet won :sweat:.

5 likes

Ben Sunny opnieuw aan het kijken en hoe meer psycho hij zich gedraagt hoe beter het voor mij werkt. Golden god tier.

1 like

Hij is 120 jaar oud, maar ik ben echt al sinds ik 6 ben ofzo verliefd op Zeman, een oud-trainer van Roma. Waarschijnlijk tot hij echt geen tand of haar meer over heeft. :pensive: :heartpulse:

4 likes

Young Edward Snowden

2 likes

Boef. Afschuwelijke vent maar ik vind hem toch ergens heel knap?!

12 likes