Darkside crushes

De Jonge want hij doet me denken aan Moriarty in Sherlock

10 likes

Hahaha het nette uiterlijk :joy: lees net dat ie nogal een vechterbaasje is

2 likes

omg JA

1 like

Oh ja ik weet niet, ik vind hem niet lelijk of raar, gewoon een normale man, een goeie Arjen

1 like

Hahah een beetje een struisvogel

Maar ook met die (kleurrijke, van patroontjes voorziene) puntschoenen?

Hij is getrouwd met Heidi Klum? :exploding_head:

1 like

Ja echt huilen. Nu weet ik echt zeker dat ik nooit meer kans maak :sob: Achja, heb hier ook een leuke vent naast me zitten.

2 likes

Axl Rose zoals ie er tegenwoordig uitziet. Vind 'm iets viezigs hebben en hij heeft ook iets weg van Trump, but still :heart_eyes: :heart_eyes:

7 likes

Ik vind het sowieso wel sexy dat Arjen zo muzikaal is! Herinnert iemand zich deze nog:

Met Janine :joy: volgens mij hadden zij toen een relatie

7 likes

Ja geweldig deze plaat. “Je kan het wel vergeten Syb, die nije dei die komt niet meer”. :joy: :joy:
Zijn nieuwe single Ik **** Je Op Afstand vind ik ook geniaal gevonden.

4 likes

Hij was toch ook MC Telex? Als het niet rijmt, hoef je het niet te weten :sweat_smile:

1 like

Op een gegeven moment had hij ook een best actief Youtube-kanaal met allemaal mixen en vlogs, vond dat echt zo leuk.

2 likes

Ja!! En hij zat ook in dj duo The Galaxy. Echt veelzijdig

@MyMoon zijn vriendin Martine vlogt nog steeds toch? Al heb ik nog nooit iets gekeken van haar

1 like

Klopt! Die vond ik ook altijd wel leuk, maar inmiddels gaat het alleen nog maar om ZML en ben ik afgehaakt.

Ik plaats hem hier maar waarschijnlijk vinden jullie dat hij niet genoeg ‘darkside is’. Omdat zijn ‘pedante’ toontje (I don’t care) wel genoeg gehaat wordt hier, plaats ik hem toch. Tromgeroffel, over wie zou ik het hebben

Peter Pannekoek, op wie ik toch zo’n crush heb! Zijn humor, zijn zelfspot, de zelfverzekerdheid waarmee hij zijn grappen brengt, hoe amicaal hij met zijn sidekick bij Dit Was Het Nieuws is. Het komt waarschijnlijk door het virus, maar al mijn dromen gaan nu over hem. In mijn hoofd kunnen we het heel goed samen vinden :roll_eyes:

10 likes

Arjen ( en die peter) vallen wat mij betreft in categorie RAL9010/Bruineboterham/ANWBmagazine/thee met je schoonouders.

Er is niet zo heel veel mis mee, maar het is zo intens saai allemaal. Geen kraak of smaak.

7 likes

ik zag laatst een filmpje van hem en ik vind zijn neus dus echt fascinerend, echt een cartoonfiguur bijna alsof het nep is.

Ik wilde hem vandaag ook posten :flushed:

Ik heb precies niks met hem maar love het hele verhaal wat je erbij getypt hebt :ok_hand:

2 likes