Hahah me baetje
Hahaha
blue men group vibes
Not your father, but your daddyyyyy
kijk je het op youtube??
Awh ik keek net op een oude Livejournal die ik bijhield in 2007 en als één van de avatars had ik Stephane Paut/Neige, waar ik een ontzettende crush op had! Best een lelijke man maar ik droomde echt heel erg van hem:
Er was één specifiek filmpje van een optreden van zijn tweede album (en vooral het nummer Sur l’Océan Couleur de Fer) op Youtube waar ik tussen 2009 en 2011 misschien wel tweeduizend keer naar heb gekeken, en ik vind het een decennium later superjammer dat hij er niet meer op staat. :<
Ik heb Neige in naam van mijn pubercrush opgezocht en ben terechtgekomen op zijn Instagram, en hij blijkt qua persoonlijkheid ook heel leuk (naar mijn smaak) te zijn! Hahaha, mijn hele crush is weer helemaal terug.
Hij plaatst allemaal afbeeldingen uit Studio Ghibli films, vintage anime en foto’s van heel mooie muziekalbums (oké, dat had ik wel verwacht), en hij doet ook Yoga With Adriene!
Ik mis die heftige pubercrushes voor mensen die je totaal niet kent nu overigens heel erg. Ik bracht uuuren in de trein en bus fantaserend over Neige door, leerde ik zelfs Frans omdat ik een nieuwe taal wilde oppakken en die van Neige wel een goede keuze leek, waren zijn eerste twee albums echt de soundtrack van mijn wandelingen, etc. Het was zo fijn om daar volledig in op te gaan!
Ik voel me bijna schuldig dat ik hem in dit topic geplaatst heb, hij is gewoon hartstikke leuk!!!
Zero, de man die een wifebeater en majesteuze knot draagt, is in mijn ogen ook heel aantrekkelijk, op een niet-darksidemanier.
Ik wist niet wat de meest geschikte plek zou zijn, maar ik wilde mijn enthousiasme graag kwijt, haha! Groetjes!
Haha ik vind het ook echt twee heel knappe mannen, dank voor deze voor mij nog onontdekte parels! Jaa ik weet nog dat ik echt smoorverliefd was als kind op Boris van Idols (keep the soul alive), beste gevoel ooit, alhoewel hij nu met z’n korte haar niet meer zo is
holy shit ik lees dit nu pas. wat fantastisch bedankt!!!
Is Eminem darkside? Beetje wel toch?
Was als tiener echt zwaar verliefd en heb nog steeds een zwak voor hem.
Hij was zo fout in american pie maar stiekem vond ik hem lekker.
Ik moest googlen wie dit was, maar op sommige foto’s lijken ze echt op elkaar!
Bosboy? Ja knappe jongen
Deze conversatie kan voor mij echt rechtstreeks naar het wanneer voelde je je oud topic
Als ik Google vind ik dit
Ja wel redelijk dark side ja
Ik kon geen normale foto vinden
Aww, Neige is toch niet dark side.
Deze letterlijke moordenaar valt me dan altijd wel weer een beetje tegen van mezelf. Maar! Litteken!
Ja, ik vrees van wel.