Of Donald J. Trump
Of Ash van Pokémon
of joseph Stalin
Vooral darkside vanwege de leeftijd want de man is 68 maar ik ga echt heel goed op Jeff Goldblum

Oh damn, nouja good for them haha
Gilles de Coster is gewoon hot
Sowieso voor niemand darkside lijkt me.
Saul uit Breaking Bad. Voelt heel darkside

Hij is in Blackkklansman ook zo sexy
oh meid die heb ik niet gekeken maar dat ga ik wel doen nu
Hij speelt ook een grote rol in Girls, voor de liefbebbers 
Ik heb twee hele seizoenen van Girls uitgehouden omdat ik sinds de eerste aflevering een crush op hem had. Mijn toenmalige vriend begreep het ook al niet, maar ik kreeg het gelijk warm van hem! Ook al was hij (net als alle andere personages) echt kut. 
Lelijke man, creepy vibes:
Auteur van wat al jaren één van mijn lievelingsalbums is, met evengoed creepy (maar ook sexy!) vibes:
Hahaha love dit. Ik heb heel vaak gedacht ‘vind ik hem knap?’ omdat ik dat praktisch altijd automatisch ga vinden van mensen die ik heel grappig vind, maar uiteindelijk krijgt ie toch wel het nadeel van de twijfel. Kan de ‘It’s free real estate’-blik niet loskoppelen lol
En Casey Tatum

(Eric Wareheim krijgt dan weer t voordeel van de twijfel dus mijn hersenen slaan nergens op)
Geen idee of dit darkside is eigenlijk, maar iig niet heel gangbaar denk ik😅
Rob Kemps
(wel zonder snollebollekes outfit)
Als iedereen op dit forum maar weet dat ik dibs heb…
Oh ik hou van dit topic haha. Ik heb er best wat, maar hierbij twee.
Iedereen vond Nate altijd zo leuk en knap, maar ik Chuck. Zeker toen hij nog bad-ass en gemeen was.En:

Ook een onpopulaire mening, waar ik niet zo in daily life voor durf uit te komen😂
Door het gepraat over cabaret:
Kan het zelf ook niet goed plaatsen, maar vind hem echt mega aantrekkelijk, ik denk door zijn “niemand begrijpt mij en niemand kan mij raken”-achtige gedrag.
Chuck is allesbehalve darkside toch haha? Volgens mij is hij (en zijn relatie met Blair) voor velen dé reden om GG te kijken

maar niet darkside.