Darkside crushes

Hahaha love dit. Ik heb heel vaak gedacht ‘vind ik hem knap?’ omdat ik dat praktisch altijd automatisch ga vinden van mensen die ik heel grappig vind, maar uiteindelijk krijgt ie toch wel het nadeel van de twijfel. Kan de ‘It’s free real estate’-blik niet loskoppelen lol

En Casey Tatum

image

(Eric Wareheim krijgt dan weer t voordeel van de twijfel dus mijn hersenen slaan nergens op)

3 likes

Geen idee of dit darkside is eigenlijk, maar iig niet heel gangbaar denk ik😅

Rob Kemps :drooling_face: (wel zonder snollebollekes outfit)

10 likes

Als iedereen op dit forum maar weet dat ik dibs heb…

7 likes

Oh ik hou van dit topic haha. Ik heb er best wat, maar hierbij twee.

Iedereen vond Nate altijd zo leuk en knap, maar ik Chuck. Zeker toen hij nog bad-ass en gemeen was.

En:
0826_Schimmel

Ook een onpopulaire mening, waar ik niet zo in daily life voor durf uit te komen😂

10 likes

Door het gepraat over cabaret:

Kan het zelf ook niet goed plaatsen, maar vind hem echt mega aantrekkelijk, ik denk door zijn “niemand begrijpt mij en niemand kan mij raken”-achtige gedrag.

6 likes

Chuck is allesbehalve darkside toch haha? Volgens mij is hij (en zijn relatie met Blair) voor velen dé reden om GG te kijken

4 likes

Och hij heeft alleen een minderjarige jenny gedwongen tot seks, Blair verkocht in ruil voor zijn hotel. Maar ja couple goals ja

8 likes

Huh ik zeg nergens dat het couple goals zijn, maar juist dat hele spel tussen hen en de “Will they/won’t they” trope is wat velen aanspreekt. Super toxisch natuurlijk, maar schijnbaar wel wat men leuk vindt om naar te kijken. Wordt menig serie en film over gemaakt…

& ik vind Ed Westwick een conventioneel knappe man, dus in die zin niet darkside.

4 likes

Ik zei ook niet dat jij dat zei. Dus zo snap ik de dark side wel. Het personnage is niet the good guy. Knap is hij zeker en dan heb je nog die beschuldigingen tegen hem.

5 likes

Ik vind hem ook zooo knap!! En heel grappig

2 likes

Moscow van casa de papel

12 likes

Eerlijk dit personage is echt 10’s across the BOARD ik adoreer hem in al zijn toxic masculinity :heart:

5 likes

Hij lijkt een beetje op een ex-scharrel van mij hahahahahah

5 likes

Hij heeft ook een hele fijne stem.

1 like

Door die foto van Charlie Day erboven dacht ik dat dit over hem ging. Dacht al, is dit sarcastisch? :worried:

1 like

Hahaha love deze. Maar is het de acteur of het personage die je crush is? Zo op de foto is ie nog wel cute maar Charlies karakter is problematisch in so many ways dat je niet eens weet waar je moet beginnen met beschrijven. Is wel een vd darkste dan in dit topic. Hahaha gatver en dan die kaaswalm als je met hem moet bekken :sick:

Hahahahha ja gatver ik denk dan qua uiterlijk vooral en dat ik het persoonlijke hygiëne-onderdeel van zijn personage even oversla, maar qua karakter vind ik Charlie ook wel gewoon echt zo grappig. Humor doet voor mij echt heel veel

2 likes

Onlangs begonnen aan The Sopranos en Tony is :hot_pepper:

Echt whyyyy

5 likes

Ik dacht even dat ik iets verkeerd had gelezen maar nee het staat er echt :rofl:

17 likes

Bij elke associatie met seks met Larry David kan ik echt allen maar hieraan denken

2 likes