Och hij heeft alleen een minderjarige jenny gedwongen tot seks, Blair verkocht in ruil voor zijn hotel. Maar ja couple goals ja
Huh ik zeg nergens dat het couple goals zijn, maar juist dat hele spel tussen hen en de âWill they/wonât theyâ trope is wat velen aanspreekt. Super toxisch natuurlijk, maar schijnbaar wel wat men leuk vindt om naar te kijken. Wordt menig serie en film over gemaaktâŠ
& ik vind Ed Westwick een conventioneel knappe man, dus in die zin niet darkside.
Ik zei ook niet dat jij dat zei. Dus zo snap ik de dark side wel. Het personnage is niet the good guy. Knap is hij zeker en dan heb je nog die beschuldigingen tegen hem.
Ik vind hem ook zooo knap!! En heel grappig
Eerlijk dit personage is echt 10âs across the BOARD ik adoreer hem in al zijn toxic masculinity 
Hij heeft ook een hele fijne stem.
Door die foto van Charlie Day erboven dacht ik dat dit over hem ging. Dacht al, is dit sarcastisch? 
Hahaha love deze. Maar is het de acteur of het personage die je crush is? Zo op de foto is ie nog wel cute maar Charlies karakter is problematisch in so many ways dat je niet eens weet waar je moet beginnen met beschrijven. Is wel een vd darkste dan in dit topic. Hahaha gatver en dan die kaaswalm als je met hem moet bekken 
Hahahahha ja gatver ik denk dan qua uiterlijk vooral en dat ik het persoonlijke hygiëne-onderdeel van zijn personage even oversla, maar qua karakter vind ik Charlie ook wel gewoon echt zo grappig. Humor doet voor mij echt heel veel
Ik dacht even dat ik iets verkeerd had gelezen maar nee het staat er echt 
Bij elke associatie met seks met Larry David kan ik echt allen maar hieraan denken

Hoe? Ik mis even de context hahah
Heeft ie die ooit ergens laten zien of denk je er gewoon random aan?
Haha nee oke maar omdat het vrij specifiek was dacht ik oke is zân lul ooit ergens voorbij gekomen wat ik gemist heb? 
Hahaha zo heerlijk droog
Edit: uhh niet zijn piemel hé, maar jouw opmerking 
Ik had nog nooit aan zijn pik gedacht en nu denk ik er al 90 seconden onafgebroken aan
Good morning
Of plasser